Pełen opis aktualizacji 1.04 dla Bloodborne

Gry
1600V
Pełen opis aktualizacji 1.04 dla Bloodborne
Łukasz Ciesielski | 25.05.2015, 14:07

Parę dni temu pisaliśmy o nadchodzącej aktualizacji 1.04 dla jednej z najlepszych gier na wyłączność Sony jaką jest . Przedstawialiśmy także reakcje fanów na wieść o zbliżającym się dodatku. Dzisiaj w sieci pojawił się pełen opis zmian jakie wniesie najnowsza łatka.

Pełna lista zmian wprowadzonych przez aktualizację 1.04 kształtuje się następująco:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • dopasowanie przez hasło niweluje różnice w poziomie postaci,
  • zmieniono warunki pojawienia się Insight Shop: sklep pojawi się kiedy gracz ma przynajmniej jedną Insight zamiast 10,
  • do Insight Shop dodano przedmiot Fragment Krwawego Kamienia (przedmiot pojawi się w sklepie w pewnym momencie gry),
  • w schowku zmieści się teraz 600 fiolek Krwi oraz nabojów rtęciowych,
  • dostosowano siłę przeciwników w niektórych obszarach podczas nowej gry plus,
  • dostosowano odporność i wrażliwość na bełty i ataki magią u niektórych wrogów,
  • zmieniono sposób kumulowania Beasthood,
  • dostosowano efekt wywoływany przez przedmiot Beast Blood Pellet,
  • naprawiono błąd związany z siłą ataku Rifle Spear - naprawiono problem z użyciem Krwawego Klejnotu,
  • zredukowano zużycie wytrzymałości przez Kirkhammer,
  • zredukowano zużycie wytrzymałości przez Koło Logariusa,
  • zwiększono czas trwania efektu Old Hunter Bone oraz zredukowano użycie naboi rtęciowych,
  • zwiększono czas trwania efektu Tiny Tonitrus: zwiększono siłę ataku,
  • zwiększono czas trwania efektu Augur of Ebrietas: zwiększono siłę ataku,
  • zredukowano koszt nabojów rtęciowych do użycia A Call Beyond,
  • zredukowano koszt nabojów rtęciowych do użycia Choir Bell,
  • dodano Kielich Korzenia Krótkiego Zasięgu do Insight Shop po ukończeniu lochu Pthumeru,
  • umożliwiono użycie Kielicha Korzenia Krótkiego Zasięgu we wczesnej fazie gry,
  • dodano losową nagrodę po zabiciu bossa lochu Kielicha - teraz z bossów wypadną losowe Krwawe Klejnoty oraz materiały do wzmocnienia broni,
  • na różnych poziomach lochów Kielichów do zdobycia będą różne Krwawe Kamienie: poziom 1: odłamek Kamienia Krwi; poziom 2: odłamek Bliźniaczego Kamienia Krwi; poziom 3: odłamek Bliźniaczego Kamienia Krwi oraz Fragment Kamienia Krwi; poziom 4: Fragment Kamienia Krwi; poziom 5: Fragment Kamienia Krwi oraz Krwawa Skała,
  • zwiększono poziom Krwawych Klejnotów na poziomach 1-3,
  • zwiększono ilość Tętnień Krwi w lochach Kielicha,
  • zdrowie partnerów kooperacyjnych dołączających do lochów Kielicha zostanie zmniejszone o 50%, a nie o 65%,
  • podczas utworzenia kooperacyjnego lochu Kielicha gracz pojawi się w pokoju z lampą,
  • bronie ze specjalnymi nazwami będzie można kupić u Bath Messenger kiedy zostaną raz znalezione,
  • poprawiono jasność ekranu podczas znajdywania Tętnienia Krwi na podłodze,
  • naprawiono błąd rozłączający grę online po przełączeniu konsoli w tryb spoczynku,
  • naprawiono błąd powodujący złe wyświetlanie wrogów dla partnerów kooperacyjnych podczas szybkiego poruszania się,
  • poprawki innych, mniejszych błędów.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.

Źródło: http://www.dualshockers.com/2015/05/25/bloodbornes-patch-1-04-full-patch-notes-now-available/

Komentarze (31)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper