Sigma Harmonics

Sigma Harmonics

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

DS -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Think Garage
Wersja językowa:
Japońska
Gatunek:
RPG,   Przygodowa
Premiery
Świat:
21.08.2008
Producent:
Think Garage
Wersja językowa:
Japońska
Gatunek:
RPG,   Przygodowa
Premiery
Świat:
21.08.2008

Sigma Harmonics - opis gry

Sigma Harmonics to japońska gra RPG wyprodukowana przez Think Garage i wydana przez Square Enix. Tytuł ukazał się na Nintendo DS i telefonach komórkowych. Oficjalnie nie ukazał się on się na Zachodzie.

Fabuła - Sigma Harmonics

Dalsza część tekstu pod wideo

Sigma Harmonics rozgrywa się w alternatywnej wersji Tokio. W zamierzchłych czasach, gdy bogowie otwarcie wpływali na ludzkość, demoniczne siły terroryzowały świat. Bogowie obdarzyli niektóre ludzkie rodziny magicznymi zdolnościami, nazywając ich "Sługami". Rodziny Sług z powodzeniem uwięziły demony, używając artefaktu zwanego Wielkim Zegarem jako zamka.

Głównymi protagonistami są Sigma Kurogami i Neon Tsukiyumi – uczniowie szkoły średniej, przyjaciele z dzieciństwa oraz dziedzice dwóch rodów Sług. Sigma ma moc podróżowania w czasie i wpływania na rzeczywistość poprzez śpiew, podczas gdy Neon potrafi walczyć z demonami poprzez boskie opętanie i użycie magicznych kart. Sigma wyrusza w podróż w czasie wraz Neon, gdy demony uwalniają się z więzienia jego rodziny i przepisują historię poprzez serię morderstw.

Rozgrywka - Sigma Harmonics

Sigma Harmonics to gra RPG, w której gracze wcielają się w Sigmę Kurogami i Neon Tsukiyumi, podróżujących w czasie za pomocą artefaktu zwanego Wielkim Zegarem. Akcja toczy się w rezydencji Kurogami, przedstawionej za pomocą statycznych, prerenderowanych teł z umieszczonymi na nich modelami 3D. Gra, podzielona na rozdziały, wykorzystuje układ konsoli Nintendo DS w formie książki: górny ekran wyświetla przerywniki filmowe i walki, a dolny – dotykowy – służy do wydawania poleceń. Sigma może aktywować moc “Time Spin” w pomieszczeniu Wielkiego Zegaru, przemieszczając się między liniami czasu, reprezentowanymi przez ilustrowane karty.

Podczas eksploracji rezydencji Sigma bada czarne monumenty, odtwarzające wydarzenia związane z przestępstwem, i skanuje otoczenie w poszukiwaniu wskazówek (reprezentowanych przez medale). Gdy zbierze wystarczająco dużo dowodów, uruchamia system Superdedukcji – siatkę z węzłami symbolizującymi kluczowe elementy zagadki. Gracz musi ułożyć medale w logiczną sekwencję, by odtworzyć przebieg zdarzeń. Jakość rozwiązania wpływa na siłę bossa w finale rozdziału: słabszy przy trafnych wnioskach, silniejszy przy błędnych.

Walki w Sigma Harmonics są głównie losowe, choć niektórych przeciwników można spotkać na mapie i wybrać walkę lub unik. W potyczkach Neon walczy z demonami, kierowana przez Sigmę (gracza), używając trzech kart z różnymi akcjami i kierunkami. System walki opiera się na zmodyfikowanym Active Time Battle – każda karta ma pasek ATB, który po naładowaniu umożliwia atak lub leczenie. Zmiana motywu muzycznego w trakcie walki wpływa na szybkość ładowania kart i ich moc.

Kluczowym elementem jest system klas Neon – zmieniając profesję, otrzymuje nowy strój i umiejętności. Nowe klasy odblokowuje się zdobywając Punkty Umiejętności (SP), a po osiągnięciu progu SP Neon zyskuje dostęp do dodatkowych kart.

Wideo - Sigma Harmonics

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper