Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons

Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

PS4 -
NS -
PC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Rideon Japan
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Śr. czas:
0 godzin
Premiery
Świat:
01.10.2020
Europa:
17.12.2020
Producent:
Rideon Japan
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Śr. czas:
0 godzin
Premiery
Świat:
01.10.2020
Europa:
17.12.2020

Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons - opis gry

Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons to strategia turowa wyprodukowana przez studio Rideon Japan i wydana przez Circle Entertainment. Tytuł ukazał się pierwotnie na Nintendo Switch, a potem trafił też na PS4.

Fabuła - Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons

Produkcja Rideon to piąta odsłona serii Mercenaries autorstwa studia Rideon. Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons opowiada jednak zupełnie nową historię. Akcja rozgrywa się na wyniszczonym wojną kontynencie, gdzie wybucha kryzys uchodźczy. Królestwo Euros postanawia przyjąć ludzi uciekających przed wojną i głodem, lecz z czasem sytuacja zaczyna się komplikować. Część decydentów zaczyna postrzegać uchodźców jako obciążenie, Kościół zaś deklaruje pomoc, ale pod warunkiem że uciekinierzy przyjmą nową wiarę. Dochodzi do napięć. Głównym bohaterem jest Lester pochodzący z upadłej szlacheckiej rodziny. Dowodzi on oddziałem, którego zadaniem -- przynajmniej na początku -- jest wyłapywanie nielegalnie przemieszczających się uchodźców.

Rozgrywka - Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons

Podobnie jak poprzednie części cyklu Mercenaries Blaze jest klasyczną strategią turową czerpiącą garściami z klasyki gatunku, czyli gier takich jak Tactics Ogre czy Final Fantasy Tactics. Turowe bitwy rozgrywają się na mapkach pokrytych kwadratowymi polami, po których poruszają się jednostki nasze i naszego przeciwnika. Do dyspozycji mamy różne postacie, na których potencjał bojowy możemy wpływać, zmieniając im ekwipunek lub udoskonalając profesje. Mapy są tym razem trójwymiarowe, a co z tym idzie bardziej zróżnicowane pod względem level designu.

Twórcy dużą liczbę zadań opcjonalnych, którymi możemy się zająć w przerwie między wykonywaniem questów popychających do przodu główny wątek. Jedną z nowości względem poprzedników jest nowy styl narracji, a konkretniej - dwie ścieżki fabularne.

Wideo - Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych