Little Rocket Lab

Little Rocket Lab

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

XSX|S -
PC -
NS -
XONE -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Teenage Astronauts
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Symulator życia
Premiery
Świat:
07.10.2025
Europa:
07.10.2025
Producent:
Teenage Astronauts
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Symulator życia
Premiery
Świat:
07.10.2025
Europa:
07.10.2025

Little Rocket Lab - opis gry

Little Rocket Lab to life sim wyprodukowany przez Teenage Astronauts i wydany przez No More Robots. Tytuł ukazał się na PC, Nintendo Switch, Xbox One i Xbox Series X|S.

Fabuła - Little Rocket Lab

Dalsza część tekstu pod wideo

Główną bohaterką gry jest Morgan, świeżo upieczona inżynierka, która wraca w rodzinne strony żeby zrealizować dawne marzenie jej rodziny - skonstruowanie rakiety kosmicznej. Morgan wraca do miasteczka St. Ambroise, które bardzo się zmieniło od czasu jej wyjazdu. Upadek miejscowego laboratorium, napędzającego niegdyś lokalny przemysł, odcisnął na nim piętno. Miasteczko jest nadal funkcjonalne i utrzymuje przytulną, pozytywną atmosferę, jednak jego ulice są pełne zardzewiałych, zepsutych maszyn, na które mieszkańcy już nie zwracają uwagi. Życie toczy się tam swoim rytmem, ale brakowało iskry, która mogłaby je na nowo ożywić. Tę właśnie iskrę przynosi ze sobą Morgan.

Rozgrywka - Little Rocket Lab

Little Rocket Lab to gra stawiająca przed nami zadanie automatyzacji. Łączy ona mechaniki znane z gier takich jak Satisfactory z elementami symulatora życia w stylu Stardew Valley. Głównym celem pozostaje budowa maszyn do produkcji komponentów, które pozwalają odkrywać nowe technologie i tworzyć coraz bardziej złożone systemy. Kluczową nowością jest przeniesienie rozgrywki do tętniącego życiem miasteczka, gdzie gracz musi planować codzienne aktywności w oparciu o harmonogram dnia jego mieszkańców – sklepy nie są zawsze otwarte, a dostarczenie zlecenia uniwersytetowi w niedzielę oznacza oczekiwanie do poniedziałku na odbiór nagrody.

Rozgrywka toczy się w rytmie pór roku, a każdy dzień rozpoczyna się o 6:00 rano. Początkowe zadania polegają na zbieraniu surowców poprzez niszczenie starych maszyn i rud, a następnie budowaniu pierwszych urządzeń produkcyjnych jak piece i minimontażownie. Podstawą automatyzacji jest system transportu – wytopione sztaby nie magazynują się same, wymagając użycia przenośników do dostarczania ich do assemblerów. Te z kolei początkowo przetwarzają tylko jeden komponent na raz, tworząc łańcuchy produkcyjne. Ręczne wytwarzanie jest możliwe, ale staje się niewystarczające w miarę odkrywania bardziej zaawansowanych technologii.

Badania nowych przedmiotów prowadzi się na uniwersytecie, początkowo dostarczając komponenty do pojemnika przy drzwiach, a z czasem bezpośrednio podłączając przenośniki taśmowe do portów w budynku.

W miarę postępu badań rozgrywka staje się bardziej złożona, a Morgan zyskuje dostęp do nowych możliwości. Choć nie może produkować chipów komputerowych, może naprawić port, co umożliwia jej codzienne pozyskiwanie złomu elektronicznego. Chociaż pieniądze nie są niezbędne, wykonanie zleceń na tablicy miejskiej przynosi znaczny zysk, jeśli gracz ma nadwyżkę produkcyjną. Pozwala to kupować meble do urządzenia domu lub rozbudować bazę, by przenieść tam łańcuchy produkcyjne. Jednocześnie, gra oferuje wątki symulacyjne – relacje z mieszkańcami można poprawiać obdarowując ich prezentami, takimi jak komponenty, owoce czy kwiaty.

Wideo - Little Rocket Lab

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper