F1 25

F1 25

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

PS5 -
XSX|S -
PC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Codemasters
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Wyścigi
Liczba graczy:
1-22
Premiery
Świat:
30.05.2025
Europa:
30.05.2025
Polska:
30.05.2025
Producent:
Codemasters
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Wyścigi
Liczba graczy:
1-22
Premiery
Świat:
30.05.2025
Europa:
30.05.2025
Polska:
30.05.2025

Poradnik F1 25

f21
Mateusz Wróbel

Mateusz Wróbel

F1 25 - MyTeam 2.0, kariera menadżera, ustawienia bolidu na tory (setupy)
PS5 XSX|S PC

Recenzja redakcji

F1 25 - Droga do sławy 3
Mateusz Wróbel

Mateusz Wróbel

8.5
F1 25 - recenzja gry. Wiele zmian i powrót na właściwe tory
PS5 XSX|S PC

F1 25 - opis gry

F1 25 to gra wyścigowa wyprodukowana przez Codemasters i wydana przez Electronic Arts. Tytuł ukazał się na PC i konsolach.

Fabuła - F1 25

Dalsza część tekstu pod wideo

W F1 25 powraca tryb fabularny o nazwie Braking Point. Występują w nim bohaterowie znani z poprzednich odsłon serii, a więc Devon Butler, Aiden Jackson, Davidoff, Calie, Casper i wiele, wiele więcej twarzy, z którymi przyszło nam współpracować w przeszłości. Rdzeń rozgrywki nie został zmieniony - wciąż oglądamy jakościowe filmiki przerywnikowe, podczas których dzieje się naprawdę sporo (rywalizacja, odkupienie, manipulacja, strata), a potem trafiamy na tory, aby wykonać postawione przez zarząd cele.

Motorem napędzającym opowieść jest pewna tragedia. Konnersport osiąga świetne wyniki w 2024 roku kalendarzowym, a następnie musi walczyć o "przeżycie", gdy jesteśmy świadkami momentu wywracającego hierarchię w zespole o 180 stopni.

Rozgrywka - F1 25

Gra doczekała rozmaitych zmian względem poprzednich edycji. Bardzo dużo zmieniono w trybie MyTeam. MyTeam 2.0 przypomina teraz bardziej F1 Managera przez dokładne badania i budowanie części, system pracowników, rozwijania sekcji, dokładniejszego dbania o sponsorów, kontrakty, opinię kibiców czy szkolenia właściciela. W codziennym zarządzaniu zespołem w F1 25 musimy panować nad kilkoma sekcjami operacyjnymi, z których każda ma bezpośredni wpływ na efektywność drużyny. Na przykład dział inżynierii po raz pierwszy oddziela proces badań od rozwoju, a decyzje o tym, kiedy i jak wdrażać nowe części, mogą mieć realny wpływ na relacje z kierowcami. Wprowadzenie systemu punktów zasobów, który zależy od pozycji zespołu w klasyfikacji konstruktorów, odwzorowuje rzeczywiste regulacje - zespoły z dołu tabeli dostaną więcej punktów, by mogły dogonić czołówkę.

Sekcja kadr również przeszła zmiany - nowy system kontraktów pozwala negocjować warunki z kilkoma kierowcami jednocześnie. Twoje relacje i spotkania z nimi mogą przynieść korzyści, ale ryzyko przecieku informacji do innych zawodników również istnieje i może mieć negatywne konsekwencje. Tym samym decyzje personalne stają się bardziej realistyczne i mają wpływ na przyszłość twojego składu.

Jeśli jednak nie jesteśmy zainteresowani tak bardzo rozbudowanym MyTeam, możemy śmiało sięgnąć po karierę, kierowcy (lub w kooperacji z innym graczem), która pozwala wybrać prawdziwego zawodnika lub stworzyć własnego, a potem dołączyć do istniejącego zespołu lub stworzyć swój własny. Nie brakuje też zawartości związanej z filmem “F1”, w której główną rolę grał Brad Pitt. Była ona stopniowo udostępniana po premierze.

W F1 25 powraca też wielki tryb F1 World, gdzie możemy interesować się swobodną rozgrywką, Grand Prix, próbami czasowymi, jazdą w kooperacji, trybami sieciowymi z dywizjami, dzięki czemu lepiej dobierani są gracze o podobnych umiejętnościach czy uczciwości pod względem przestrzegania zasad wyścigów, a w przerwie od tego dostosowywać swój bolid czy wygląda awatara.

Jeśli chodzi o inne ulepszenia, SI boty potrafią się o wiele lepiej bronić. Zajeżdżają drogę zgodnie z zasadami, korzystają z tunelu gdy tylko mogą oraz mądrzej używają ERS. Nawet w trakcie "pociągów", a więc jazdy za innymi bolidami, potrafią się wychylać i atakować, opóźniając hamowanie. Natomiast sama jazda w brudnym powietrzu jest jeszcze bardziej odczuwalna, opony szybciej się przegrzewają i łatwiej przestrzelić zakręt czy zostać wybitym z rytmu.

Wideo - F1 25

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper