Wild Gunman

Wild Gunman

7,0
25 oceny

Ocena wg platformy:

NES 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Nintendo
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
5 godzin
Premiery
Świat:
18.02.1984
Europa:
15.02.1988
Producent:
Nintendo
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
5 godzin
Premiery
Świat:
18.02.1984
Europa:
15.02.1988

Wild Gunman - opis gry

Wild Gunman to strzelanina wyprodukowana i wydana przez Nintendo na konsolę Nintendo Entertainment System. Była to udoskonalona wersja gry, która w 1974 roku pojawiła się na automatach. Tytuł wymagał posiadania light guna.

Wild Gunman zabiera nas na amerykański Dziki Zachód. Jak wspomnieliśmy na wstępie, gra opiera się na pomyśle, który po raz pierwszy zrealizowano w 1974 roku na automatach skonstruowanych przez legendarnego inżyniera Nintendo, Gunpeia Yokoi.

 

Do wyboru mamy dwa tryby, w których założenia są bardzo proste. W pierwszym bierzemy udział w rewolwerowych pojedynkach z jednym lub dwoma przeciwnikami naraz. Gdy gra da nam komendę, naciskamy lightguna. Jeśli popiszemy się lepszym refleksem niż oponenci, otrzymujemy kasę (punkty) oraz przechodzimy do następnej planszy. W drugim trybie natomiast stajemy przed mordownią i staramy się eliminować pojawiających się w drzwiach i oknach oprychów. Niezależnie od wariantu zabawy spotykamy kilka rodzajów bandziorów, których głowy wyceniane są inaczej.

 

Gra cieszyła się sporą popularnością (pojawiła się nawet w drugiej części “Powrotu do przyszłości”), ale nigdy nie doczekała się kontynuacji. Zamiast tego pewne motywy trafiały do innych produkcji Nintendo. Spuścizną po Wild Gunmanie jest np. mikrogra z WarioWare na GBA i ataki, którymi posługuje się duet z Duck Hunt w czwartej odsłonie Super Smash Bros. na 3DS-a i Wii U.

Wideo - Wild Gunman

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper