Warcraft II: Tides of Darkness

Warcraft II: Tides of Darkness

8,7
66 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.8
PSone 8.4
SAT 9.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Blizzard Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Śr. czas:
45 godzin
Premiery
Świat:
08.1997
Europa:
08.1997
Producent:
Blizzard Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Śr. czas:
45 godzin
Premiery
Świat:
08.1997
Europa:
08.1997

Warcraft II: Tides of Darkness - opis gry

Warcraft II: Tides of Darkness to strategia czasu rzeczywistego wyprodukowana i wydana przez Blizzard Entertainment. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych oraz na konsolach PlayStation i Saturn. Tides of Darkness to kontynuacja .

Fabularnie gra jest bezpośrednią kontynuacją pierwszej cześci. Rasie orków, która nawiedziła Azeroth używając portalu łączącego światy, udało się pokonać ludzi i wygnać ich do zamorskiego królestwa Lordaeron. Warcraft II przedstawia drugi etap tego konfliktu, który w uniwersum serii nazywany jest “Drugą Wojną”.

 

Warcraft II to klasyczny RTS. Tak jak w poprzedniej części, otrzymujemy do wyboru dwie frakcje - zjednoczone siły ludzi lub przystępujących do nowej ofensywy orków. Każda z nich ma swój własny wątek fabularny składający się z określonej liczby misji.

 

Rozgrywka w Warcraft II nie odbiega od założeń, które leżą u podstaw innych RTS-ów. Schemat sprowadza się do zgarniania surowców, a te można następnie wykorzystywać do rozbudowywania własnej armii. Oczywiście to spore uproszczenie, bowiem gra stawia przed nami generalnie rozmaite wytyczne, np. eskortę lub obronę sprzymierzonych oddziałów lub obiektów.

 

W odróżnieniu od części pierwszej, w ‘dwójce’ są trzy, a nie dwa surowce. Do drewna i złota dochodzi także ropa, którą wydobywamy stawiając specjalne konstrukcje na morzu. Surowce istnieją w ograniczonych ilościach, toteż musimy sprawnie zarządzać ich eksploatacją. Obie strony konfliktu dysponują jednostkami i budynkami o podobnym przeznaczeniu. Nowością w sequelu jest obecność jednostek działających na morzu.

 

Poszczególne wersje Warcraft II nieco się od siebie różniły. Na PC dostępny był multiplayer dla maksymalnie ośmiu graczy, natomiast konsole otrzymały dodatkowe misje (obecne w Warcraft II: Beyond the Dark Portal) oraz możliwość automatycznego ‘produkowania’ nowych jednostek i upgrade’owania budynków.

Wideo - Warcraft II: Tides of Darkness

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper