Tokyo Mirage Session #FE

Tokyo Mirage Session #FE

8,4
7 oceny

Ocena wg platformy:

Wii U 8.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Atlus
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
26.12.2015
Europa:
24.06.2016
Producent:
Atlus
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
26.12.2015
Europa:
24.06.2016

Recenzja redakcji

Tokyo Mirage Sessions #FE - recenzja gry
8.0
Tokyo Mirage Sessions #FE - recenzja gry

Tokyo Mirage Session #FE - opis gry

Tokyo Mirage Session #FE to japońska gra RPG wyprodukowana przez Atlus i wydana przez Nintendo na Wii U. Tytuł jest luźnym crossoverem serii Shin Megami Tensei i Fire Emblem (wcześniej znany był jako Shin Megami Tensei x Fire Emblem). Odpowiadali zań twórcy m.in. serii Growlanser, SMT: Devil Survivor czy Radiant Historia.

Historia kręci się wokół agencji Fortuna Entertainment, która działa we współczesnym Tokyo. Agencja ta jednak nie tylko ogranicza się do pozyskiwania talentów do branży rozrywkowej, ale także walczy z inwazją nieprzyjaznych sił pochodzących z alternatywnego świata - Idolasphere. Te złe siły żywią się energią ludzi (tak zwaną Performą). Ofiara w skrajnym przypadku zaczyna być jak zombie, co umożliwia przejęcie nad nią kontroli. Antagoniści potrzebują ciał ludzi, by już w sposób bardziej ‘namacalny’ zawojować świat. Głównym bohaterem jest Itsuki Aoi, na pozór zwyczajny licealista, który pewnego dnia staje się częścią większej intrygi.

Produkcja Atlusa posiada turowy system walki. W pojedynkach uczestniczą trzy postacie, które mogą przyzywać tzw. Mirages - istoty z Idolasphere (zamieszkują tam bowiem nie tylko wrogowie) wzorowane na postaciach z Fire Emblem. W grze zaimplementowano elementy charakterystyczne dla obu serii. Znajdziemy tu cztery rodzaje broni, ataki oparte na sześciu żywiołach oraz różne skille wspomagające. Do tego dochodzi szukanie słabości u przeciwników, co umożliwia wykonanie kolejnego ataku z pominięciem tury przeciwnika, techniki wykonywane przez dwie postacie i nie tylko.

Ważną rolę odgrywa Bloom Palace, lokacja przypominająca Velvet Room z serii Persona. W pałacu możemy tworzyć nowy ekwipunek z pozyskanych materiałów, doskonalić skille za pomocą Performy czy zmieniać klasę naszych Mirages

Gra robi użytek z funkcji GamePada, który pełni rolę smartfona. Dostajemy na nim różne ważkie informacje dotyczące głównego wątku, questów pobocznych itd.

Wideo - Tokyo Mirage Session #FE

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper