Thief: The Dark Project

Thief: The Dark Project

8,3
29 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Looking Glass Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Skradanka
Śr. czas:
30 godzin
Premiery
Świat:
12.1998
Europa:
12.1998
Polska:
12.1998
Producent:
Looking Glass Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Skradanka
Śr. czas:
30 godzin
Premiery
Świat:
12.1998
Europa:
12.1998
Polska:
12.1998

Thief: The Dark Project - opis gry

Thief: The Dark Project to gra action-adventure z naciskiem na skradanie wyprodukowana przez Looking Glass Studios i wydana przez Eidos Interactive na komputery z systemem Windows. Tytuł był jednym z pionierów dla całego gatunku skradanek, inspirując takie serie jak Splinter Cell czy Hitman.

Głównym bohaterem gry Garrett. Niegdyś tułający się po ulicach żebrak, obecnie świetnie wyszkolony złodziej pracujący dla tajnej organizacji o nazwie Strażnicy (Keepers). Akcja dzieje się w miejscu określanym po prostu jako “Miasto”. Łączy ono cechy miast średniowiecznej Europy, rewolucji przemysłowej i dark fantasy. Jest przy tym sceną rywalizacji między dwiema religiami wyznawanymi przez pogan i tzw. Hammeritów, która rzutuje na główny wątek fabularny.

 

Na przejście czeka tu kilkanaście misji, podczas których Garrett zwiedzi różne zakamarki Miasta. Pozna ciemne interesy jego mieszkańców i dowie się o ich dalekosiężnych intrygach. Rozgrywkę obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Nasze cele realizujemy w większości przypadków unikając wzroku strażników i innych wrogo nastawionych NPC-ów. Walka oko w oko nie jest zalecana, dlatego przeszkody najlepiej eliminować po cichu (choć pamiętać trzeba, że zwłoki zabitych nie znikają i mogą zaalarmować innych). Dróg do celu przeważnie jest wiele i to od nas zależy, co wybierzemy.

 

Garrett ma do dyspozycji wszelkiej maści ekwipunek: między innymi wytrychy, miecze, bomby dymne, liny, wodę święconą, miny, łuk czy mech. I tak np. liny mogą oczywiście służyć do wspinaczki, mech zagłusza nasze kroki, a strzały mogą gasić płomienie pochodni lub odwracać uwagę strażników. Zaliczenie wytycznej dostarcza głównemu bohaterowi gotówki, a za nią może on nabywać sprzęt pomocny przy kolejnych wyzwaniach.

 

Twórcy dali nam do wyboru trzy poziomy trudności. W zależności od dokonanego wyboru wytyczne mogą się zmieniać, np. na wyższym możemy być zmuszeni nikogo nie zabijać.

Wideo - Thief: The Dark Project

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper