The Elder Scrolls V: Skyrim VR

The Elder Scrolls V: Skyrim VR

8,3
11 oceny

Ocena wg platformy:

PS4 8.3
PC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Bethesda Game Studios
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
RPG,   Otwarty świat,   RPG akcji,   Wirtualna rzeczywistość
Premiery
Świat:
17.11.2017
Europa:
17.11.2017
Polska:
17.11.2017
Producent:
Bethesda Game Studios
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
RPG,   Otwarty świat,   RPG akcji,   Wirtualna rzeczywistość
Premiery
Świat:
17.11.2017
Europa:
17.11.2017
Polska:
17.11.2017

Recenzja redakcji

Recenzja: The Elder Scrolls V: Skyrim VR (PS4)
Zdjęcie Jaszczomb

Jaszczomb

9.0
Recenzja: The Elder Scrolls V: Skyrim VR (PS4)
PS4

The Elder Scrolls V: Skyrim VR - opis gry

The Elder Scrolls V: Skyrim VR to gra RPG stworzona przez studio Bethesda i wydana przez ZeniMax. Tytuł zadebiutował wyłącznie na PlayStation 4 oraz PC, ponieważ autorzy zdecydowali się na pełne wsparcie gogli PlayStation VR, HTC Vive, Oculus Rift oraz Microsoft Mixed Reality. Gra posiada wszystkie wcześniej wydane dodatki oraz wsparcie kontrolerów ruchowych.

Akcja gry toczy się 200 lat po wydarzeniach przedstawionych w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Kontynent Tamriel rozrywany jest przez napięcia wewnętrzne oraz przez niedawny konflikt z Thalmor (który zakończył się bolesnym dla Imperium paktem pokojowym). Wydarzenia śledzimy z perspektywy mieszkańców północnej prowincji Skyrim. W regionie wybucha wojna domowa, a atmosferę niepokoju podgrzewa jeszcze inwazja ze strony starożytnej rasy smoków. Głównym bohaterem jest Dragonborn - człowiek o duszy smoka.

W Skyrim zmienia się czas akcji, ale system rozgrywki pozostaje podobny do poprzednich odsłon serii The Elder Scrolls. Walki przebiegają w czasie rzeczywistym - liczą się zatem nie tylko wypracowane statystyki bohatera, ale i refleks gracza. Znacznie udoskonalona została w porównaniu z Oblivionem walka bronią białą. Skyrim opiera się w tym zakresie na idei utrzymywania równowagi i współczynniku wytrzymałości. Wyprowadzając potężne ataki, które wykorzystują punkty wytrzymałości, możemy zachwiać przeciwnikiem, który opuści na chwilę gardę, odsłaniając się na atak. Bardziej intuicyjny stał się również system magii. Dopracowano również strzelanie z łuku. Uproszczono system rozwoju postaci - tym razem w grze nie występują podstawowe atrybuty (np. charyzma czy inteligencja), a tylko punkty przyporządkowane poszczególnym, konkretnym zdolnościom.

Skyrim oferuje wielką ilość contentu. Struktura gry jest questowa. Podróżując po tutejszym świecie możemy natknąć się na nowe zadania do wykonania. Nasza postać może też przystępować do frakcji (ew. je zniszczyć), co otwiera przed nam dostęp do zupełnie nowych zadań.    

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych