Tales of Berseria

Tales of Berseria

8,2
33 oceny

Ocena wg platformy:

PS4 8.2
PC 8.3
PS3 -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Bandai Namco
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Śr. czas:
55.5 godzin
Premiery
Świat:
18.08.2016
Europa:
27.01.2017
Polska:
27.01.2017
Producent:
Bandai Namco
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Śr. czas:
55.5 godzin
Premiery
Świat:
18.08.2016
Europa:
27.01.2017
Polska:
27.01.2017

Recenzja redakcji

Recenzja: Tales of Berseria (PS4)
8.5
Recenzja: Tales of Berseria (PS4)
PS4
Pokaż kolejne recenzje

Tales of Berseria - opis gry

Tales of Berseria to japońska gra RPG wyprodukowana i wydana przez Bandai Namco na konsole PlayStation 3 (tylko Japonia), PlayStation 4 oraz komputery. Berseria to szesnasta odsłona serii Tales of. Jej akcja rozgrywa się w tym samym świecie co Tales of Zestiria.

Akcja gry toczy się w lwiej części na terytorium należącym to tak zwanego Świętego Imperium Midgand, wiele lat przed wydarzeniami ukazanymi w Tales of Zestiria. W świecie tym ludzie żyją w strachu przed chorobą określaną jako Daemonblight, która powoduje, że nieszczęśnik traci swoje człowieczeństwo przemieniając się w demona (deamon). Główna bohaterka gry to Velvet Crowe zamknięta w więzieniu trzy lata wcześniej z powodu pewnego incydentu. Ona także poznała skutki Daemonblight na własnej skórze.

W grze, podobnie jak w poprzednich częściach serii, zaimplementowano system Linear Motion Battle System. Podczas walki nasi podopieczni mogą swobodnie poruszać się po polu bitwy, a ataki wyprowadzane są w czasie rzeczywistym (choć przy wykonywaniu niektórych czynności akcja się zatrzymuje). Oprócz zwykłych ataków fizycznych oraz zaklęć nasi podopieczni dysponują także specjalnymi technikami zwanymi Artes, które można podpiąć pod wybrane przyciski. W starciach biorą udział maksymalnie cztery postacie, choć wszystkich jest oczywiście więcej. Te, które pozostają w rezerwie można potem przyzwać wykorzystując umiejętność Switch Blast (zużywa to jednak wskaźnik Blast Gauge).

Nowością jest mechanika Soul Gauge. ‘Zbierając’ podczas walki dusze pozostawiane przez przeciwników (oni mogą robić to samo), których może być maksymalnie pięć, zyskujemy dostęp do użytecznych funkcji, np. możliwości odpalania dłuższych combosów, albo -- jak w przypadku Velvet -- transformacji w demona. Każda postać ma swój własny Soul Gauge.

W Berserii powracają oczywiście skity, krótkie sceny dialogowe między postaciami (mogące kręcić się wokół głównych wątków fabuły lub czegoś zupełnie innego). Tym razem zastosowany styl prezentacji pozwolił na większą ekspresję u bohaterów.

Wideo - Tales of Berseria

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper