Sword of the Berserk: Guts' Rage

Sword of the Berserk: Guts' Rage

7,7
27 oceny

Ocena wg platformy:

DC 7.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Yuke's
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Slasher
Śr. czas:
13 godzin
Premiery
Świat:
16.12.1999
Europa:
19.05.2000
Producent:
Yuke's
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Slasher
Śr. czas:
13 godzin
Premiery
Świat:
16.12.1999
Europa:
19.05.2000

Sword of the Berserk: Guts' Rage - opis gry

Sword of the Berserk: Guts’ Rage to gra akcji wyprodukowana przez japońskie studio Yuke’s i wydana w Europie przez Eidos Interactive. Tytuł bazował na popularnej mandze autorstwa Kentarou Miury i był jedną z pierwszych produkcji, w których zaimplementowano sekwencje qte.

Gra pozwala nam się wcielić w tytułowego Gutsa, najemnika parającego się różnymi, najczęściej niebezpiecznymi zleceniami. Główny bohater, razem ze swoimi towarzyszami podróży, Cascą i Puckiem, trafiają do miasta, w którym dowiadują się o dziwnej chorobie wywoływanej przez roślinę o nazwie Mandragora. Jej ofiary popadają w szaleństwo, zabijając wszystkich wokół, nawet najbliższe im osoby. Guts zostaje poproszony przez miejscowego króla o pomoc, w wyniku czego wyrusza, by zdobyć serce Mandragory i tym samym wyleczyć nieszczęśników, w tym Casce.

Podczas zmagań Guts posługuje się oczywiście swoim wielkim, ikonicznym mieczem, którym kładzie pokotem rzesze nieprzyjaciół. Oprócz tego może też walczyć wręcz i ma kilka innych przydatnych umiejętności/przedmiotów do dyspozycji - może użyć leczącego proszku, strzelby, bomb i sztyletów. Jest też w stanie wpaść w szał, jeśli przyjmie pewną ilość obrażeń. W formie tej jest znacznie szybszy i chwilowo nietykalny.

Poziomy i przeciwnicy obecni w produkcji Yuke’s są dość zróżnicowani. Nie należy ona wprawdzie do najbardziej wymagających, ale gracze mogą tu odblokować dwa bonusowe poziomy trudności oferujące większe wyzwanie. Jak wspomnieliśmy na wstępie, Sword of the Berser było jedną z pierwszych gier, które wprowadziły bardzo popularne w następnych latach sekwencje qte, czyli animacje, podczas których gracz zmuszony jest do wciśnięcia odpowiednich przycisków w odpowiednim czasie. To, jak sobie w nich poradzimy wpływa na rozwój wydarzeń. Inne patenty uatrakcyjniające rozgrywkę to minigry oraz galerie dodane z myślą zwłaszcza o fanach mangi/anime.

Wideo - Sword of the Berserk: Guts' Rage

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych