Sly 2: Band of Thieves

Sly 2: Band of Thieves

8,2
77 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 8.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Sucker Punch
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Platformowa
Śr. czas:
19 godzin
Premiery
Świat:
14.09.2004
Europa:
29.10.2004
Polska:
29.10.2004
Producent:
Sucker Punch
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Platformowa
Śr. czas:
19 godzin
Premiery
Świat:
14.09.2004
Europa:
29.10.2004
Polska:
29.10.2004

Sly 2: Band of Thieves - opis gry

Sly 2: Band of Thieves to trójwymiarowa platformówka wyprodukowana przez studio Sucker Punch na PlayStation 2. Jedną z jej cech szczególnych był silny nacisk na skradanie i unikanie przeciwników. “Dwójka” przedstawiła dwie nowe grywalne postacie.

Gracz przejmie tym razem kontrolę nad szopem Sly’em, żółwiem Bentleyem i hipopotamem Murrayem. Każdego cechują inne umiejętności i wyposażenie. Bentley posługuje się kuszą z usypiającymi strzałkami oraz bombami, ale ma problemy ze wspinaniem i nie skacze na zbyt duże odległości. Potrafi też włamywać się do komputerów. Murray posiada z kolei wielką siłę, co pozwala mu efektywniej walczyć z przeciwnikami i podnosić ciężkie przedmioty. Sly zyskał jedną nową umiejętność - może teraz podkraść się do delikwenta i opróżnić mu kieszenie.

 

Podczas rozgrywki bohaterom towarzyszą dwa paski. Jeden informuje o ich stanie zdrowia (kurczy się jeśli zostaniemy zaatakowani) a drugi o używalności gadżetów. Jeśli zjedzie on do końca, nie będziemy mogli ich wykorzystać, a wyposażenie bywa czasami niezbędne, by zaliczyć niektóre poziomy. Oba paski regenerują się po zebraniu odpowiedniej ikonki.

 

Misje w Sly 2 wybieramy z poziomu bazy, tak samo jak postać, którą chcemy zagrać. Zadaniem opisywanej trójki jest tym razem odnalezienie części Clockwerka, szwarccharaktera z części pierwszej, które porozrzucano po całym świecie. Zanim jednak położą na nich łapy, będą musieli wykonać szereg pomniejszych zadań. Na każdym poziomie nasi podopieczni mogą zbierać monety za które da się kupować nowe umiejętności i power-upy. Część można zdobyć normalnie, odszukując butelek ze wskazówkami i sejfów je przechowujących. 

 

Do Sly 2 wprowadzono ciekawą funkcję. Gra wykorzystywała mikrofon do PS2, którym można było odwracać (lub zwracać) uwagę przeciwników za pomocą głosu. Dodawało to głębi skradaniu, bowiem gracz musiał się powstrzymać przed wydawaniem niepotrzebnych dźwięków.

Wideo - Sly 2: Band of Thieves

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper