Samurai Shodown (2019)

Samurai Shodown (2019)

7,0
9 oceny

Ocena wg platformy:

XSX|S 8.0
NS -
PC -
PS4 6.9
XONE -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
SNK
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
25.06.2019
Europa:
25.06.2019
Polska:
25.06.2019
Producent:
SNK
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
25.06.2019
Europa:
25.06.2019
Polska:
25.06.2019

Recenzja redakcji

Samurai Shodown - recenzja gry. Wyjątkowa bijatyka w konwersji na Switcha
7.5
Samurai Shodown - recenzja gry. Wyjątkowa bijatyka w konwersji na Switcha
NS PC PS4 XONE

Samurai Shodown (2019) - opis gry

Samurai Shodown (jp. Samurai Spirits) to dwuwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez japońską firmę SNK. Tytuł ukazał się na komputerach i konsolach PS4, Xbox One, Xbox Series S/X i Switch. Była to pierwsza nowa części serii od wydanego dziesięć lat wcześniej Samurai Shodown Sen

Akcja Samurai Shodown rozgrywa się pod koniec XVIII wieku w Japonii. Jest rok 1787. Władzę przejmuje nowy szogun Matsuidara Sadanobu, rozpoczynając tym samym nową epokę w dziejach kraju. Era Kansei, bo tak się ona nazywa, ma stać pod znakiem reform, jednak Japonia wciąż zmaga się z szeregiem katastrof. Tym gorzej, że najbliższa przyszłość wcale nie rysuje się w jasnych barwach.

Dalsza część tekstu pod wideo

Najnowsza odsłona Samurai Shodown nie odkrywa koła na nowo. System walki opiera się na podobnych założeniach co poprzednie części cyklu. Mniejsze znaczenie ma tutaj klepanie długich, efektownych combosów, a więcej zajmowanie dobrej pozycji i czekanie na dobry moment, by zaatakować przeciwnika. Podczas rywalizacji korzystamy z czterech przycisków. Jeden to kopniak, drugi lekki atak, trzeci średni atak, a czwarty najsilniejszy atak. Generalnie im większa siła, tym wolniejsza szybkość wykonywania ataku. Na uwagę zasługuje także specjalny wskaźnik “wściekłości”, który zapełnia się po otrzymywaniu obrażeń lub wykonaniu idealnego bloku. Gdy już go nabijemy, nasza postać może wejść w specjalny stan, podczas którego zadaje większe obrażenia i jest w stanie odpalić swoją specjalną technikę. Oprócz uszczuplania paska energii przeciwnika ma ona dodatkowe zastosowanie, mianowicie pozbawia rywala/rywalkę broni, którą ten/ta musi podnieść, tracąc w ten sposób czas i narażając się na niebezpieczeństwo. 

Produkcja SNK oferuje dość standardowe warianty rozgrywki jak na bijatykę. Znajdziemy tu Story Mode (tryb fabularny), Gauntlet (próbujemy zdobyć jak najwięcej punktów, staczając serię walk na jednym życiu), Time Trial, Survival czy Dojo, gdzie ścieramy się z duchami innych graczy. Na premierę gry twórcy udostępnili szesnaście grywalnych postaci. 

Wideo - Samurai Shodown (2019)

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper