Mega Man Battle Network 6 Cybeast Falzar/Cybeast Gregar

Mega Man Battle Network 6 Cybeast Falzar/Cybeast Gregar

8,4
5 oceny

Ocena wg platformy:

GBA 8.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Zręcznościowa
Liczba graczy:
1-2 (online VS)
Premiery
Świat:
23.11.2005
Europa:
16.06.2006
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Zręcznościowa
Liczba graczy:
1-2 (online VS)
Premiery
Świat:
23.11.2005
Europa:
16.06.2006

Mega Man Battle Network 6 Cybeast Falzar/Cybeast Gregar - opis gry

Mega Man Battle Network 6 jest ostatnią numeryczną odsłoną serii Mega Man Battle Network (w Japonii - Rockman.EXE). Wydana została w 2005 r. przez Capcom, a platformą docelową był GameBoy Advance. Gra sprzedawana była w dwóch wersjach - Cybeast Gregar i Cybeast Falzar, różniącymi się między sobą dostępnymi Crossami i BattleChipami.

Akcja gry zostaje tym razem umiejscowiona tylko parę miesięcy po wydarzeniach z poprzedniej odsłony. Ojciec głównego bohatera, Lana, zostaje przeniesiony do innej placówki, więc chłopak wraz z MegaManem zostaje zmuszony do przeprowadzki do Cyber City. W nowym otoczeniu poznaje nowych rówieśników, w tym cichą dziewczynkę o imieniu Iris. W międzyczasie z czeluści internetu uwolnione zostają dwa uśpione lata temu Cybeasty - Gregar i Falzar, stawiając na nogi wszystkie organy śledcze. Nie lepiej jest w świecie rzeczywistym - ktoś używa technologii copybotów (kukieł zdolnych do przenosin NetNavi do "realu") do wykonywania ataków terrorystycznych, zamachowcy nazywają siebie nowym odłamem WWW, a na ich czele wydaje się stać Baryl - operator Colonela.EXE...

Dalsza część tekstu pod wideo

Drobnym zmianom uległy systemy walki oraz organizowanie folderów. Oprócz możliwości ustawienia pojedynczego BattleChipa jako startowego, gracz może też "otagować" dwa różne chipy - jeżeli jeden z nich pojawi się w walce, wybranie go automatycznie wyświetli także ten drugi do pary. Otwiera to nowe możliwości budowania combosów zwanych Program Advance'ami, jak również zwiększa zakres możliwych strategii. Zostaje także zdjęty odgórny limit egzemplarzy tego samego chipu w jednym folderze - jego liczebność określa teraz jego "waga" (w megabajtach). 

Znany z części 4. i .5 system DoubleSoul został zastąpiony systemem Cross. Pozwala on MegaManowi na przyjęcie formy innych NetNavi już na samym początku walki bez zużywania chipu aktywującego, a sama przemiana nie ma teraz limitu czasowego. Aby odblokować nowe formy, Lan może teraz kompletnie opcjonalnie przyjmować zlecenia od innych operatorów. Jeżeli uda mu się pokonach ich Navi, dochodzi do tzw. Navi Link, pozwalającemu Lanowi kontrolować innych partnerów podczas poruszania się po cyberprzestrzeni.

Poza systemem Cross MegaMan może też korzystać z pomocy BeastOut - tymczasowego uwolnienia mocy jednego z pary tytułowych Cybeastów. Zyskuje wtedy nowy atak ładowany, bonusowe obrażenia do chipów neutralnego typu oraz zdolność nakierowania się na najbliższego przeciwnika. System BeastOut można łączyć z Crossami w celu wywołania tzw. CrossBeast - MegaMan zyskuje wtedy dostęp zarówno do umiejętności Cybeasta, jak i danego Navi. Niezależnie od przyjętej formy, po upływie trzech tur transformacja się "wypala", a zdolności MegaMana ulegają obniżeniu.

Japońska wersja gry posiadała dodatkową zawartość po połączeniu z Shin Bokura no Taiyou 3 (niewydany u nas Boktai 3) oraz kompatybilność z przystawką BattleChip Gate, ale ze względu na niską sprzedaż gier z serii Boktai obie funkcjonalności zostały wycięte. 

Poza trybem Versus dla dwóch graczy, posiadacze różnych wersji gry mogą porównywać stany swoich bibliotek chipów. Obecne w drugiej wersji ekskluzywne chipy zostaną wtedy dodane do naszej biblioteki jako "sekretne chipy".

Wideo - Mega Man Battle Network 6 Cybeast Falzar/Cybeast Gregar

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper