Mega Man Battle Network 5 Team Protoman/Team Colonel

Mega Man Battle Network 5 Team Protoman/Team Colonel

8,5
4 oceny

Ocena wg platformy:

GBA 8.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Zręcznościowa
Liczba graczy:
1-2 (online VS)
Premiery
Świat:
09.12.2004
Europa:
10.06.2005
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Zręcznościowa
Liczba graczy:
1-2 (online VS)
Premiery
Świat:
09.12.2004
Europa:
10.06.2005

Mega Man Battle Network 5 Team Protoman/Team Colonel - opis gry

Mega Man Battle Network 5 jest piątą już odsłoną serii Mega Man Battle Network (Rockman.EXE w Japonii). Została wydana w 2005 r. przez Capcom, a platformą docelową był GameBoy Advance. Gra sprzedawana była w dwóch wersjach - Team Protoman i Team Colonel, różniących się dostępnymi formami Soul i BattleChipami.

Akcja gry rozgrywa się w roku po wydarzeniach z poprzedniej części i niejako kontynuuje już napoczęte wątki. Lan Hikari wraz ze swoim partnerem MegaManem.EXE ponownie muszą stawić czoła organizacji terrorystycznej Nebula, która za pomocą Dark Chipów pragnie pokryć cały świat mroczną energią. W tym celu Centrala NetBattlerów zleca Lanowi zebranie drużyny operatorów, aby za pomocą połączonych sił swoich NetNavi oczyszczać kolejne strefy sieci z wpływów organizacji. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Team Protoman i Team Colonel rozwija elementy zapoczątkowane w wydanych rok wcześniej Blue Moon i Red Sun. MegaMan po walkach z kolejnymi NetNavi może dzięki systemowi DoubleSoul przyjmować ich formy, dodające mu na określony czas specjalne umiejętności w rodzaju ochrony przed frontalnymi atakami, przetasowania ręki dostępnych BattleChipów czy dodania negatywnych statusów do kolejnego ataku. Zbalansowano także Dark Chipy - teraz możemy dodawać je do własnych folderów, aby wykorzystać je do chwilowej zamiany w jeszcze silniejsze ChaosUnison. Atakowanie przeciwników w odpowiednim momencie aktywuje teraz tryb Full Synchro podwajający obrażenia przy kolejnej ofensywie. 

Nowością w serii są misje wyzwoleńcze (Liberation Missions) - oddzielne etapy o profilu taktycznym, w których korzystając z pomocy rekrutowanych do naszej drużyny Navi oczyszczamy plansze z Mrocznych Paneli, aby na końcu zmierzyć się z rozsiewającym je bossem. Pomogą nam w tym umiejętności naszych partnerów, do których zalicza się np. rozpostarcie osłony chroniącej przez atakami, nalot dywanowy na szerokim obszarze czy wymijanie blokujących drogę przeszkód.

Poza właściwym dla serii trybem Versus 1v1, gracze mogą także połączyć się za pomocą kabla Link lub Wireless Adaptera z Boktai 2. Aktywuje to w obu tytułach tzw. Crossover Battle, dzięki któremu MegaMan może zdobyć nowe BattleChipy oparte o postacie z serii Boktai, a Django - ekwipunek znany z serii Battle Network.

Wideo - Mega Man Battle Network 5 Team Protoman/Team Colonel

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper