Hitman: Sniper

Hitman: Sniper

4,8
6 oceny

Ocena wg platformy:

Mobile 4.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Square Enix Montreal
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Premiery
Świat:
04.06.2015
Europa:
04.06.2015
Producent:
Square Enix Montreal
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Premiery
Świat:
04.06.2015
Europa:
04.06.2015

Hitman: Sniper - opis gry

Hitman: Sniper to strzelanina wyprodukowana przez studio Square Enix Montreal. Tytuł ukazał się na urządzeniach przenośnych. Był on spin-offem popularnej serii Hitman znanej z PC i konsol stacjonarnych.

Rozgrywka - Hitman: Sniper

Dalsza część tekstu pod wideo

W produkcji Square Enix Montreal, podobnie jak w głównych odsłonach cyklu, przejmujemy kontrolę nad profesjonalnym zabójcą Agentem 47. Naszym zadaniem jest eliminowanie wskazanych celów, przy czym tutaj rozgrywka została okrojona do posługiwania się karabinem snajperskim. 

Akcję śledzimy z perspektywy pierwszej, ściślej - korzystamy z lunety naszego karabinu. Zmagania sprowadzają się do zabijania wskazanych osób, lecz rozgrywka to nie tylko szukanie celu i pociągnięcie za spust. Przeciwnicy nie mogą nas wprawdzie zaatakować, ale mogą zauważyć, co w efekcie kończy misję. W praniu więc często musimy myśleć o tym, co zrobić, by nie zaalarmować wszystkich wokół. Często dobrym sposobem rozwiązania problemów jest nie wpakowanie kulki temu lub innemu zakapiorowi, tylko zrobienie użytku z elementów otoczenia, np. rozbicie szyby, która roztrzaskana wyeliminuje stojącego w nieodpowiednim miejscu nieszczęśnika, włączenie alarmu w samochodzie czy wrzucenie nieprzyjaciela do jacuzzi. Zmagania te urozmaicają sekwencje QTE polegające na przeładowywaniu broni.

Podczas misji gra wyznacza nam wytyczną podstawową oraz opcjonalną, która zwykle każe nam dokonać bardziej wymyślnego zabójstwa lub zaliczenia headshota. Wraz z postępami ciułamy punkty, te zaś pozwalają pozyskiwać lepsze bronie i umiejętności. Taka przykładowa zdolność może dla przykładu spowolnić czas lub ujawnić pozycje nieprzyjaciół.

W Hitman: Sniper zaimplementowano również system mikropłatności. Za prawdziwe pieniądze kupić można wirtualną walutę i tym sposobem przyspieszyć progres.

Wideo - Hitman: Sniper

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper