Hextech Mayhem: A League of Legends Story

Hextech Mayhem: A League of Legends Story

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

NS -
PC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Choice Provisions
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Zręcznościowa,   Platformowa,   Muzyczna
Premiery
Świat:
16.11.2021
Europa:
16.11.2021
Producent:
Choice Provisions
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Zręcznościowa,   Platformowa,   Muzyczna
Premiery
Świat:
16.11.2021
Europa:
16.11.2021

Hextech Mayhem: A League of Legends Story - opis gry

Hextech Mayhem: A League of Legends Story to rytmiczna gra zręcznościowa wyprodukowana przez Choice Provisions i wydana przez Riot Forge. Tytuł ukazał się na PC i Nintendo Switch. Był on spin-offem popularnej gry sieciowej League of Legends.

Fabuła - Hextech Mayhem: A League of Legends Story

Akcja gry rozgrywa się w uniwersum Runeterra znanym z bardzo popularnej gry League of Legends. Głównym bohaterem jest tutaj znany z pierwowzoru Ziggs, miłośnik wszelakich materiałów wybuchowych. Jego zadanie jest proste: doprowadzić do możliwie jak największego chaosu w miejscowości Piltover, by zirytować swojego pryncypała, profesora. 

Rozgrywka - Hextech Mayhem: A League of Legends Story

Hextech Mayhem to, jak wspomniano na wstępie, gra rytmiczna przywodząca na myśl dwuwymiarową platformówkę. Podczas zmagań kierujemy poczynaniami wspomnianego Ziggsa, który wykonuje trzy podstawowe czynności: skacze, uderza z impetem o ziemię i ciska swoimi bombami. O tym, którą w danym momencie wykonać, informują różnokolorowe symbole porozmieszczane na planszach. Podobnie jak w innych grach muzycznych/rytmicznych, im bardziej precyzyjni będziemy, tym lepszy rezultat osiągniemy. Jeśli wpadek będzie zbyt dużo, przegrywamy.

Zabawa sprowadza się nie tylko do wykonywania najprostszych, wymienionych powyżej czynności. Twórcy przygotowali także dodatkowe wyzwania w postaci znajdziek. Niektóre balony są dla przykładu poza naszym zasięgiem, dlatego w niektórych miejscach musimy wykonać podwójny skok. Gdzie indziej z kolei dostęp do znajdziek blokowany jest przez elementy otoczenia, które należy zniszczyć np. bombami.

Pod koniec planszy jesteśmy oceniani. Ocena zależy od precyzji wykonywania czynności, a także od tego, ile zamieszania narobił Ziggs. 

Wideo - Hextech Mayhem: A League of Legends Story

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper