Haunting Ground

Haunting Ground

7,6
47 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 7.6

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom Production Studio 1
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Horror
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
21.04.2005
Europa:
29.04.2005
Polska:
29.04.2005
Producent:
Capcom Production Studio 1
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Horror
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
21.04.2005
Europa:
29.04.2005
Polska:
29.04.2005

Haunting Ground - opis gry

Haunting Ground to gra typu survival horror wyprodukowana i wydana przez Capcom na PlayStation 2. Tytuł pod wieloma względami przypominał wydane kilka lat wcześniej Clock Tower 3.

Głowną bohaterką Haunting Ground jest Fiona Belli, która pewnego razu budzi się w klatce umieszczonej w lochach zamku. Jak się okazuje, jest ona zamieszana w wypadek samochodowy, ale zawodzi ją pamięć i nie kojarzy co dokładnie się stało. Jej głównym zadaniem jest ucieczka i przy okazji dowiedzenie się, dlaczego ktoś postanowił ją uwięzić.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Rozgrywka nie odbiega bardzo od innych survival-horrorów, choć nacisk na walkę w Haunting Ground mniejszy. Fiona potrafi kopać, tworzyć nowe bronie za pomocą alchemii, poza tym pomaga jej owczarek imieniem Hewie, ale generalnie stara się ona raczej unikać spotkań z nieprzyjaźnie nastawionymi mieszkańcami zamku.

 

W grze natkniemy się na kilka rodzajów przeciwników. Oprócz tych zwyczajnych życie uprzykrzą także niebieskie orby i istoty przypominające płody, przez które Fiona może wpaść w panikę. W pewnych miejscach nie zabraknie także starć z bossami.

 

Oprócz Fiony kontrolujemy też psa Hewiego. Za pomocą prawej gałki można mu kazać siedzieć, iść za nami, przynieść coś lub podać łapę. Psa po wykonaniu czynności należy pochwalić lub zganić (w zależności od tego jak się spisał) - w ten sposób buduje się relacje, które potem wpływają na zakończenie. Gdy będą one złe, Hewie przestanie słuchać wydawanych komend. Co istotne, na normalnym poziomie trudności czworonóg może być co najwyżej ogłuszony, na najwyższym natomiast przeciwnicy są w stanie go zabić, co wiąże się z końcem gry.

 

Podobnie jak w Clock Tower 3, bohaterka może wpaść w panikę. Dzieje to zazwyczaj wtedy, gdy jesteśmy zbyt długo wystawieni na wrogie ataki. W skrajnych przypadkach pojawiają się problemy z obrazem, pad zaczyna wibrować, a kontrola nad Fioną staje się mocno ograniczona. Aby się uratować, należy odczekać pewien okres czasu. W panic mode z pomocą może przyjść Hewie odganiając przeciwnika.

Wideo - Haunting Ground

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper