Golden Sun: The Lost Age

Golden Sun: The Lost Age

8,5
15 oceny

Ocena wg platformy:

GBA 8.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Camelot Software Planning
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
28.06.2002
Europa:
19.09.2003
Producent:
Camelot Software Planning
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
28.06.2002
Europa:
19.09.2003

Golden Sun: The Lost Age - opis gry

Golden Sun: The Lost Age to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Camelot i wydana przez Nintendo na Game Boy Advance. The Lost Age to bezpośrednia kontynuacja pierwszego Golden Suna, który wraz z sequelem miał pierwotnie stanowić jedną całość.

Akcja ponownie toczy się w Weyard, świecie złożonym z oceanów i kontynentów, który jest płaski. A przynajmniej tak sądzą jego mieszkańcy. Tym razem historia skupia się na Felixie, rywalu Isaaca z ‘jedynki’’ (on także jest Adeptem), próbującym wraz ze swoimi towarzyszami podróży doprowadzić do powrotu utraconej sztuki alchemii.

 

Gra pod względem rozgrywki nie odstaje tego, co fani znają z pierwszej odsłony. W trakcie naszych zmagań podróżujemy po rozmaitych zakątkach Weyard, walczymy z przeciwnikami, rozwijamy podopiecznych, wchodzimy w interakcję z napotykanymi postaciami itd. Podobnie jak w ‘jedynce’, duży nacisk położono na eksplorację dungeonów, w których czekają na nas mniej lub bardziej wymyślne łamigłówki. Pod tym względem produkcja Camelot nawiązuje do serii The Legend of Zelda.

 

Walki także wyglądają tak jak w pierwowzorze. Po napotkaniu przeciwnika jesteśmy przenoszeni na specjalnie wydzielony obszar. Kamera działa dynamiczne tworząc efekt pseudo-3D, a animacje ataków są często efektowne, co sprawia, iż śledzenie pojedynków jest przyjemne dla oka. Ważną rolę odgrywają istoty zwane Djinnami, które w Golden Sun są odpowiednikiem summonów. Mogą one nie tylko atakować naszych rywali, ale także wpływać na podopiecznych rozwijając ich zdolności. Podpięcie przykładowego Djinna zmienia parametry i dostarcza nowych, lepszych umiejętności.

 

Inny patentem wracającym z oryginału jest specjalny tryb, w którym możemy wystawiać do walki naszych podopiecznych. Zmagać można się w nim z oponentami kierowanymi przez konsolę lub ze znajomym.

Wideo - Golden Sun: The Lost Age

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper