Fighting EX Layer Another Dash

Fighting EX Layer Another Dash

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

NS -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Arika
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
01.04.2021
Europa:
04.2021
Producent:
Arika
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
01.04.2021
Europa:
04.2021

Fighting EX Layer Another Dash - opis gry

Fighting EX Layer Another Dash to dwuwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez japońskie studio Arika (założone przez byłych twórców m.in. Street Fighter II). Tytuł ukazał się na Nintendo Switch.

Rozgrywka - Fighting EX Layer Another Dash

Dalsza część tekstu pod wideo

Produkcja Arika to z jednej strony kontynuacja Fighting Layer, mniej znanej trójwymiarowej bijatyki z 1998 roku, która ukazała się tylko na automatach i tylko w Japonii, a z drugiej duchowy spadkobierca serii Street Fighter EX, która była próbą wprowadzenia popularnej serii Capcomu w 3D. W Fighting EX Layer większość rostera stanowią postacie właśnie z tej drugiej serii. Wśród nich między innymi Skullo Mania, Shadowgeist, Blair Dame, Allen Snider czy Kairi (nie ma tu jednak, co oczywiste, bohaterów tradycyjnie kojarzonych z uniwersum SF).

Główne założenia wersji Another Dash nie różnią się od pierwowzoru. W kwestii rozgrywki gra czerpie z poprzednich produkcji studia Arika. Znajdziemy tu między innymi super cancele, czyli patent pozwalający przerwać wykonywanie ataków specjalnych, by np. rozpocząć inne combo. Walki toczą się na trójwymiarowych arenach, które różnią się wielkością; można po nich także biegać. Na szczególną uwagę zasługuje system zwany Gougi. Pozwala nam on wybrać spośród pięciu tzw. talii, a każda taka ‘talia’ to pięć specjalnych efektów wpływających na potencjał bojowy naszej postaci. Aby aktywować te efekty, musimy spełnić określony warunek, np. unikać przeciwnika przez sześć sekund, co sprawi, że w trakcie dasha będziemy nietykalni. Efekt utrzymuje się do końca walki, a talie zostały zaprojektowane tak, żeby mieli z nich pożytek gracze preferujący różne style walki (agresywny, defensywny itd.). 

Another Dash wprowadza kilka nowych mechanik, które są niedostępne w pierwszej wersji. Jest to: EX-Dash pozwalający cancelować specjale, po czym doskoczyć do przeciwnika i kontynuować combo; EX-Arrow umożliwiający wklepanie dłuższej kombinacji przycisków w trakcie wykonywania skoku pod specjalnym kątem oraz EX-Illusion, który przypomina V-Reversal ze Street Fighter V. Jest to specjalna umiejętności pozwalająca (po zużyciu całego wskaźnika) uciec, gdy jesteśmy zasypywani gradem ciosów. 

Wideo - Fighting EX Layer Another Dash

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper