Enemy Territory: Quake Wars

Enemy Territory: Quake Wars

6,6
38 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.1
PS3 6.9
X360 5.6

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Splash Damage
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
20 godzin
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
27.05.2008
Europa:
30.05.2008
Polska:
06.06.2008
Producent:
Splash Damage
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
20 godzin
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
27.05.2008
Europa:
30.05.2008
Polska:
06.06.2008

Enemy Territory: Quake Wars - opis gry

Enemy Territory: Quake Wars jest shooterem z widokiem z pierwszej osoby stworzonym przez deweloperów Splash Damage i Nerve Software, wydanym przez firmę Activision w maju 2008 roku na PC i konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Enemy Territory osadzone zostało w tym samym uniwersum, co Quake II i Quake 4.

Quake Wars jest produkcją ukierunkowaną na zabawę wieloosobową. By ukończyć każdą z tuzina map, należy walczyć na planszy, realizując wyznaczone przez sztab cele, podkładając ładunki w newralgicznych miejscach czy eskortując pojazd MPC. Swobody w poruszaniu się jest sporo, więc samemu wybieramy drogę do celu, a tempo gry i snajperzy wdrapujący się na szczyty gór nakręcają akcję tak, że cały czas sporo się dzieje. Twórcy postarali się, aby każda mapa miała odmienny klimat. Prym w scenografii wiedzie mroczne i deszczowe Outskirts oraz składający się jednocześnie z arabskiego miasta i mroźnego świata za portalem Slipgate, ale wrażenie robi też reszta zakątków świata, gdyż  zawsze jest to dobry teren pod wymianę ognia z przeciwnikami.

Gracz wybiera jedną z pięciu klas podobnych po obu stronach konfliktu. Piechota, medycy, mechanicy, zaopatrzeniowcy i szpiedzy władający podręczną bronią i dodatkowymi akcesoriami. Zależnie od klasym trzeba wybrać odpowiednią broń. I tu też znane graczom lekkie i ciężkie karabiny, obrzyn, wyrzutnia rakiet i broń snajperska. Arsenał urozmaica możliwość używania pojazdów, od quadów po mechy i samoloty szturmowe oraz opcja ustalenia miejsca, w które zrzucone zostanie działko obronne lub większego kalibru sprzęt ofensywny. Każda klasa jest ważna, a współpraca z innymi w drużynie wręcz niezbędna. Odmiennie od większości FPS-ów, fragowanie jest tutajmniej istotne od osiągnięcia celu misji. Nawet wzorowa eksterminacja nie daje pełnej satysfakcji, jeśli zawiedzie się przy rozbrajaniu ładunków czy osłanianiu hakera. W wykonaniu misji pomaga nie tylko wsparcie artyleryjskie czy rozrzucone apteczki, ale też system komunikacji oraz punkty doświadczenia za wykonywanie minimisji i skuteczną grę.

Silnik graficzny, na którym działa gra, nazwany został Tech 4, a jego opracowaniem zajęła się firma id Software. Niestety walory estetyczne Enemy Territory: Quake Wars nie są na powalające. Efekty dźwiękowe podczas wystrzałów, wybuchów czy też dźwięki dobiegające z pędzących pojazdów brzmią realistycznie i dobrze pasują do pola bitwy.

Wideo - Enemy Territory: Quake Wars

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper