Dissidia Final Fantasy NT

Dissidia Final Fantasy NT

5,1
9 oceny

Ocena wg platformy:

PS4 5.1
PC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Team Ninja
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
30.01.2018
Europa:
30.01.2018
Polska:
30.01.2018
Producent:
Team Ninja
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
30.01.2018
Europa:
30.01.2018
Polska:
30.01.2018

Recenzja redakcji

Recenzja: Dissidia Final Fantasy NT (PS4)
7.0
Recenzja: Dissidia Final Fantasy NT (PS4)
PS4
Pokaż kolejne recenzje

Dissidia Final Fantasy NT - opis gry

Dissidia Final Fantasy NT to trójwymiarowa bijatyka z postaciami z serii Final Fantasy. Za produkcję gry odpowiadało studio Team Ninja, a za jej wydanie Square Enix. Tytuł ukazał się na PlayStation 4.

Gra posiada tryb fabularny. Punkt wyjścia dla opowieści jest podobny do tego z poprzednich dwóch części cyklu. Dwa bóstwa prowadzą ze sobą wojnę - bogini Materia stojąca po jasnej stronie mocy oraz Spiritus, bóg zniszczenia. Przyzywają oni wojowników z różnych wymiarów, którzy mają ich reprezentować. Są to bohaterowie i czarne charaktery z kilkunastu odsłon Final Fantasy - zarówno tych głównych (od części pierwszej do piętnastej) oraz pobocznych (jak Final Fantasy Tactics czy Final Fantasy Type-0).

Jeśli chodzi o system walki, Dissidia NT czerpie z poprzednich odsłon cyklu, ale oprócz tego wprowadza też kilka nowych rozwiązań. Grywalne postacie można podzielić na cztery kategorie posiadające różnego rodzaju mocne i słabe strony (np. duża siła i kiepska szybkość lub specjalizowanie się atakach długodystansowych). Są to Vanguard, Assassins, Marksmen oraz Specialists. Postacie posiadają dwa rodzaje ataków - oba tak samo ważne. Pierwszy rodzaj to ataki typu Bravery, za pomocą których -- najogólniej rzecz ujmując -- budujemy siłę. Nie da się nimi pokonać przeciwnika. Do tego służą ataki na HP - im więcej celnych ataków Bravery wyprowadziliśmy, tym większe obrażenia zadamy. Bravery po udanym ataku na HP jest resetowane. Podopieczni posiadają różne umiejętności, które można podpiąć przed walką.

Największa zmiana w Dissidia NT to walki z udziałem sześciu postaci - po trzy na drużynę. Każda postać ma swój wskaźnik HP, a oprócz tego wskaźnik energii ma też cała ekipa. Jeśli zostaniem go pozbawieni, przegrywamy. Pozostałe dwa wskaźniki to stamina, dzięki której możemy wykonywać czynności typu dash lub unik, oraz summon. Przyzwanie summona wiąże się z jakimś pozytywnym efektem (perkiem).

Wideo - Dissidia Final Fantasy NT

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper