Descent

Descent

6,1
15 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.8
PSone 5.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Parallax Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
1994
Europa:
1994
Polska:
03.1995
Producent:
Parallax Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
1994
Europa:
1994
Polska:
03.1995

Descent - opis gry

Descent to strzelanina wyprodukowana przez Parallax Software i wydana przez Interplay Productions. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych (z systemami DOS, Windows i Mac OS) oraz PlayStation. W planach była też wersja na Saturna, ale ostatecznie została ona skreślona z listy wydawniczej.

Daleka przyszłość. Ludzkość podróżuje już po całym układzie słonecznym. Frima o nazwie Post-Terran Minerals Corporation zajmuje się wydobywaniem cennych minerałów na wszystkich jego planetach, do czego używa robotów i ludzi. Niestety, pewien haker postanawia zepsuć interes korporacji i przejmuje kontrolę nad pracującymi w kopalniach robotami, a te w następstwie tych wydarzeń biorą zakładników. My wcielamy się tutaj w anonimowego pilota statku Pyro-GX, którego celem jest powstrzymać ‘bunt’ i uratować więzionych pod ziemią górników.

Dalsza część tekstu pod wideo

Descent to trójwymiarowa strzelanina, w której akcję śledzimy z perspektywy pilota wspomnianej maszyny. Pyro-GX może dowolnie zmieniać kierunek lotu, ale porusza się tylko do przodu lub do tyłu w prostej linii. Przeczesując ciemne kopalniane korytarze zgarniamy dopałki pozwalające lepiej radzić sobie ze zbuntowanymi robotami: lasery, działka, karabiny maszynowe, rakiety (kilka rodzajów), bomby, pociski plazmowe itd. Niemal każda z tych broni korzysta z zapasów energii naszego statku, a Fusion Cannon, jeśli nie potrafimy się nim umiejętnie posługiwać, może nas wysłać na tamten świat. Przed atakami przeciwników chroni natomiast specjalna osłona . Posiada ona maksymalnie dwieście ‘jednostek’ - jeśli przed zakończeniem planszy zejdziemy poniżej 100, na następnej rozpoczniemy zmagania zaledwie ze stoma jednostkami energii.

W Descent na przejście czeka trzydzieści poziomów, z czego trzy są bonusowe. Zadanie polega zwykle na zlokalizowaniu reaktora, zniszczeniu go, a następnie ucieczce, na co mamy tylko 45 sekund. Jeśli wtopimy, level trzeba powtarzać od początku.

W wersji na PC Descent posiada tryb multiplayer dla maksymalnie ośmiu osób.

Wideo - Descent

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper