Dark Souls III: Ashes of Ariandel

Dark Souls III: Ashes of Ariandel

7,5
53 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.5
PS4 7.4
XONE 7.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
From Software
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
RPG akcji
Śr. czas:
8 godzin
Liczba graczy:
1-6
Premiery
Świat:
25.10.2016
Europa:
25.10.2016
Producent:
From Software
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
RPG akcji
Śr. czas:
8 godzin
Liczba graczy:
1-6
Premiery
Świat:
25.10.2016
Europa:
25.10.2016

Recenzja redakcji

Dark Souls III: Ashes of Ariandel - recenzja dodatku
Roger Żochowski

Roger Żochowski

7.5
Dark Souls III: Ashes of Ariandel - recenzja dodatku
PC PS4 XONE

Dark Souls III: Ashes of Ariandel - opis gry

Dark Souls III: Ashes of Ariandel to pierwsze (z dwóch planowanych) rozszerzenie do gry action-RPG Dark Souls III. Za jego produkcję odpowiadało japońskie studio From Software, a za wydanie Bandai Namco. Rozszerzenie było dostępne na PC, PlayStation 4 i Xboxie One.

Ashes of Ariandel to pierwsze z dwóch rozszerzeń do Dark Souls III, które względem ‘podstawki’ oferuje szereg nowej zawartości. Przede wszystkim jest to nowa miejscówka inspirowana klimatami nordyckimi, czyli Painted World of Ariandel (nawiązująca swoją drogą w różnych miejscach do poprzednich części Dark Souls), nowi przeciwnicy, w tym także rzecz jasna bossowie (tych jest dwóch), kilkanaście sztuk nowego ekwipunku, nowe zaklęcia oraz nowa mapa do trybu multiplayer, w którym rywalizować może sześć osób jednocześnie (po trzy na jedną drużynę).

Poziom trudności, co warto dodać, jest generalnie wyższy niż w ‘głównym wątku’. Z przeciwnikami często ścieramy się w grupie, przez co siłą rzeczy mamy utrudnione zadanie, a do tego dochodzą też warunki pogodowe typu zamiecie śnieżne ograniczające widoczność. Dostęp do zawartości zamieszczonej w rozszerzeniu zdobywamy jednak dopiero po dojściu do odpowiedniego momentu w podstawce.

Struktura dodatku jest relatywnie liniowa. Całość można przejść w około trzy godziny, a jeśli chcemy zdobyć wszystko to do tego czasu można jeszcze doliczyć godzinę, dwie. Warto także wspomnieć, że nowe bronie (np. wielki młot wywołujący trzęsienia ziemi) wprowadzają więcej różnorodności do systemu walki.

Wideo - Dark Souls III: Ashes of Ariandel

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (14)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper