Code of Princess

Code of Princess

7,0
7 oceny

Ocena wg platformy:

PC -
3DS 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Studio Saizensen
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
19.04.2012
Europa:
28.03.2013
Producent:
Studio Saizensen
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
19.04.2012
Europa:
28.03.2013

Code of Princess - opis gry

Code of Princess to produkcja hack and slash stworzona w formule 2D, za produkcję której odpowiada studio Agatsuma Entertainment. Gra pojawiła się na 3DS-a i charakteryzuje się zwariowanym humorem, dziwacznymi bohaterami i roznegliżowanymi księżniczkami. 

Główna bohaterka Code of Princess imieniem Allegro odziana jest chyba w najbardziej niedorzecznie skąpą zbroję w historii gier wideo. W trakcie głównej kampanii wydekoltowana księżniczka będzie starać się ocalić królestwo swojego ojca przed potworami i zakończyć wojnę. Ma jej w tym pomóc legendarny miecz ofiarowany przez tatę. W zadaniu pomoże jej drużyna spotykanych po drodze postaci. Mnóstwo w tym scenariuszu gagów i autoironii, które z talentem zostały przetłumaczone na język Szekspira przez Atlus. Sama opowieść o ratowaniu państwa jest banalna, ale przynajmniej wypełniono ją osobliwymi bohaterami i zwariowanym humorem.

Tytuł działa na podobnej zasadzie co Guardian Heroes z 1996 roku, łącząc motywy RPG z chodzoną bijatyką. W etapach przemieszczamy się w prawo lub lewo, mordując wszystkie przeszkadzajki, które napotkamy. Istnieje też możliwość pójścia w głąb planszy – ale tylko skokowo. Batalie odbywają się na trzech planach, między którymi można kicać przy podnoszeniu gardy. Taką samą mobilność posiadają adwersarze. Trafić kogokolwiek możemy tylko w momencie, gdy znajdujemy się w jednej osi. System potyczek opiera się na naparzaniu jak najdłuższymi łańcuchami ciosów w jak największą ilość wrogów w jednym momencie. W trakcie głównej kampanii możemy wybrać sobie bohatera spośród czterech zawodników (Solange, Ali, Zozo i Allegro). Niektórzy zużywać będą przede wszystkim punkty magii, a inni stawiają na sieczkę za pomocą broni białej. Zasady potyczek nie zmieniają się jednak praktycznie do końca rozgrywki urozmaicając to podnoszeniem podstawowych statystyk bohaterów, zbieraniem pieniędzy i wzbogacaniem ich ekwipunku.

Zaliczenie kampanii i opcjonalnych zadań zajmuje ok. 9-10 godzin i oferuje dwa zróżnicowane zakończenia. Dużym plusem jest estetyczna grafika – poczynając od portretów 2D, aż po świetnie poruszające się cel-shadingowe modele bohaterów w trakcie walk. Znakomicie działa też tryb obrazu 3D w trybie single player. Jeśli zamarzy się nam wspólna zabawa z 3 osobami (przez Sieć lub lokalnie), można podjąć się zadania w specjalnie przeznaczonych do tego celu misjach.

Wideo - Code of Princess

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych