Mario + Rabbids Kingdom Battle

Mario + Rabbids Kingdom Battle

8,0
85 oceny

Ocena wg platformy:

NS 8.1

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ubisoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Śr. czas:
29.5 godzin
Premiery
Świat:
29.08.2017
Europa:
29.08.2017
Polska:
29.08.2017
Producent:
Ubisoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Śr. czas:
29.5 godzin
Premiery
Świat:
29.08.2017
Europa:
29.08.2017
Polska:
29.08.2017

Recenzja redakcji

Mario + Rabbids Kingdom Battle - recenzja gry
Wojtek Gruszczyk

Wojciech Gruszczyk

8.5
Mario + Rabbids Kingdom Battle - recenzja gry
NS
Pokaż kolejne recenzje

Mario + Rabbids Kingdom Battle - opis gry

Mario + Rabbids Kingdom Battle to turowa gra strategiczna wyprodukowana i wydana przez Ubisoft. Tytuł ukazał się tylko na konsoli Nintendo Switch. Jest on crossoverem serii Mario oraz Raving Rabbids.

Produkcja Ubisoftu łączy uniwersa serii Super Mario oraz Raving Rabbids. Punktem wyjścia dla historii jest wynalazek, który konstruuje pewna młoda fanka Mario. Jest to hełm o nazwie SupaMerge, którego cudowne właściwości polegają na tym, że potrafi on połączyć dwie rzeczy. Patent ten ma w założeniach pozwolić rozwiązać kryzys energetyczny. Niestety, sytuacja się komplikuje, gdy w piwnicy dziewczyny pojawiają się pewnego dnia szalone króliki, które trafiają tam za sprawą swojego cudacznego wehikułu czasu. Podczas demolki w łapy królików SupaMerge, a niedługo potem ich psoty otwierają międzywymiarowy portal, który otwiera drogę do Mushroom Kingdom, gdzie Mario, Luigi, Peach oraz Yoshi biorą udział w uroczystości odsłonięcia pomnika.

Dalsza część tekstu pod wideo

Mario + Rabbids to strategia turowa przywodząca na myśl serię XCOM. Bitwy rozgrywają się na planszach pokrytych kwadratowymi polami, a zmagania śledzimy dzięki izometrycznej kamerze. Nasi podopieczni (kilka postaci z uniwersum Super Mario i króliki) potrafią odpalać ataki zwykłe, korzystać ze specjalnych zdolności, chować się za elementami otoczenia (dającym się zniszczyć) czy współpracować, np. wyrzucając towarzysza broni wysoko w powietrze, dzięki czemu może on dotrzeć do miejsc będących normalnie poza jego zasięgiem. Misje stawiają przed nami rozmaite wytyczne, nie tylko wytrzebienie wszystkich przeciwników na mapie, ale też eskortę i inne. Im bardziej będziemy skuteczni i efektowni, tym lepsza nota na koniec, a im lepsza nota, tym więcej dóbr (monety i służące do upgrade’owania orby) wyląduje na naszym koncie. W grze, co warto dodać, zastosowano ciekawe rozwiązanie polegające na tym, że po zakończeniu bitwy HP podopiecznych nie regeneruje się przez pewien czas.

Pomiędzy bitwami Mario i spółka mogą swobodnie podróżować po Mushroom Kingdom. Wraz z postępami nabywają oni też umiejętności, które pozwalają poszerzyć możliwości, jeśli chodzi o eksplorację.

Muzykę do Mario + Rabbids napisał Grant Kirkhope, kompozytor mający na koncie muzykę m.in. do najbardziej cenionych gier studia Rare.

Wideo - Mario + Rabbids Kingdom Battle

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper