Conception II: Children of the Seven Stars
4444V

Conception II: Children of the Seven Stars

Conception II: Children of the Seven Stars
  • Producent: Spike Chunsoft
  • Wydawca: Atlus
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 22.08.2013
  • Europa: 14.05.2014
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: RPG
  • Liczba graczy: 1
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 16
  • seks

Conception II: Children of the Seven Stars to japońska gra RPG wyprodukowana przez Spike Chunsoft i wydana w Europie przez Atlus. Pierwsza część Conception, która pojawiła się jeszcze na PSP, nigdy nie została zlokalizowana.

Galeria - Conception II: Children of the Seven Stars
  • Conception II: Children of the Seven Stars
  • Conception II: Children of the Seven Stars
  • Conception II: Children of the Seven Stars
  • Conception II: Children of the Seven Stars
  • Conception II: Children of the Seven Stars
  • Conception II: Children of the Seven Stars
  • Conception II: Children of the Seven Stars
  • Conception II: Children of the Seven Stars

Akcja gry toczy się w świecie terroryzowanym przez potwory rodzące się w miejscach o nazwie Dusk Circles. Głównym bohaterem jest niejaki Wake Archus (choć imię i nazwisko możemy zmienić), nastoletni chłopak, który rozpoczyna naukę w specjalnej szkole, do której trafiają osoby namaszczone przez Boga. Najważniejszą cechą Archusa jest jednak to, że w jego ciele znajduje się ponadprzeciętnie stężenie etheru, co pomaga mu ‘płodzić’ potomstwo z najlepszymi uczennicami.

Patent z nawiązywaniem relacji jest tutaj najważniejszym aspektem rozgrywki, choć dodać trzeba, że płodzenie, a raczej tworzenie potomstwa nie jest ukazane w żaden zdrożny sposób. Dzieci powstają ‘magicznym’ sposobem, poprzez pewien duchowy rytuał.

Poza tym Conception II jest dungeon crawlerem, a nie tradycyjnym eRPeGiem, w którym przemierzamy świat w tym lub innym celu. System walki jest turowy i czerpie nieco z strategii, pozwalając rozmieszczać towarzyszy broni na różnych pozycjach, dzięki czemu są np. w stanie zaatakować słaby punkt przeciwnika. Ciekawym rozwiązaniem jest to, że o wiele słabsi przeciwnicy eksplodują po rozpoczęciu pojedynku. Sprawia to, iż nie tracimy czasu na odpalanie umiejętności, by usunąć z drogi słabeusza.

Poziom trudności jest generalnie dość niski, przez co gracze, którzy nie mieli do tej pory kontaktu z dungeon crawlerami, mogą się łatwiej odnaleźć. Twórcy zaimplementowali również system podpowiedzi określający, gdzie może znajdować się coś, czego wymaga wykonywany w danej chwili quest.

Video - Conception II: Children of the Seven Stars

Podobne gry