Tokyo Mirage Session #FE
3609V

Tokyo Mirage Session #FE

Tokyo Mirage Session #FE
  • Producent: Atlus
  • Wydawca: Nintendo
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 26.12.2015
  • Europa: 24.06.2016
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: RPG
  • Liczba graczy: 1
  • od lat 12
  • wulgarny język
  • przemoc

Tokyo Mirage Session #FE to japońska gra RPG wyprodukowana przez Atlus i wydana przez Nintendo na Wii U. Tytuł jest luźnym crossoverem serii Shin Megami Tensei i Fire Emblem (wcześniej znany był jako Shin Megami Tensei x Fire Emblem). Odpowiadali zań twórcy m.in. serii Growlanser, SMT: Devil Survivor czy Radiant Historia.

Galeria - Tokyo Mirage Session #FE
  • Tokyo Mirage Session #FE
  • Tokyo Mirage Session #FE
  • Tokyo Mirage Session #FE
  • Tokyo Mirage Session #FE
  • Tokyo Mirage Session #FE
  • Tokyo Mirage Session #FE
  • Tokyo Mirage Session #FE
  • Tokyo Mirage Session #FE

Historia kręci się wokół agencji Fortuna Entertainment, która działa we współczesnym Tokyo. Agencja ta jednak nie tylko ogranicza się do pozyskiwania talentów do branży rozrywkowej, ale także walczy z inwazją nieprzyjaznych sił pochodzących z alternatywnego świata - Idolasphere. Te złe siły żywią się energią ludzi (tak zwaną Performą). Ofiara w skrajnym przypadku zaczyna być jak zombie, co umożliwia przejęcie nad nią kontroli. Antagoniści potrzebują ciał ludzi, by już w sposób bardziej ‘namacalny’ zawojować świat. Głównym bohaterem jest Itsuki Aoi, na pozór zwyczajny licealista, który pewnego dnia staje się częścią większej intrygi.

Produkcja Atlusa posiada turowy system walki. W pojedynkach uczestniczą trzy postacie, które mogą przyzywać tzw. Mirages - istoty z Idolasphere (zamieszkują tam bowiem nie tylko wrogowie) wzorowane na postaciach z Fire Emblem. W grze zaimplementowano elementy charakterystyczne dla obu serii. Znajdziemy tu cztery rodzaje broni, ataki oparte na sześciu żywiołach oraz różne skille wspomagające. Do tego dochodzi szukanie słabości u przeciwników, co umożliwia wykonanie kolejnego ataku z pominięciem tury przeciwnika, techniki wykonywane przez dwie postacie i nie tylko.

Ważną rolę odgrywa Bloom Palace, lokacja przypominająca Velvet Room z serii Persona. W pałacu możemy tworzyć nowy ekwipunek z pozyskanych materiałów, doskonalić skille za pomocą Performy czy zmieniać klasę naszych Mirages

Gra robi użytek z funkcji GamePada, który pełni rolę smartfona. Dostajemy na nim różne ważkie informacje dotyczące głównego wątku, questów pobocznych itd.

Video - Tokyo Mirage Session #FE
Recenzje

Podobne gry