SkyGunner
657V

SkyGunner

SkyGunner
  • Producent: Pixel Arts
  • Wydawca: Atlus
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 27.09.2001
  • Europa: Nie wydano
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Strzelanina
  • Liczba graczy: 1

SkyGunner to strzelanina lotnicza wyprodukowana przez japońskie studio Pixel Arts i zlokalizowana przez Atlus. Tytuł ukazał się tylko na PlayStation 2 i ostatecznie nigdy nie trafił do Europy.

Akcja gry rozgrywa się w fantastycznym świecie, w którym głównym środkiem transportu są latające statki. Historia skupia się na tytułowych “skygunnerach”, najemnikach skupiających się przede wszystkim na walce z piratami. Głównymi bohaterami są Ciel i Copain, którzy pewnego dnia otrzymują zlecenie od szefa policji sprowadzające się do ochrony wystawy naukowej. Potencjalnie lekka robota komplikuje się nieco w momencie gdy na miejscu zjawia się szalony naukowiec Ventre ze swoją świtą, by ukraść tzw. Eternal Engine.

Produkcja Pixel Arts oferuje trzy kampanie skupiające się na trzech postaciach - Ciel, Copain oraz Femme, policyjnej agentce. Jeśli chodzi o rozgrywkę, mamy tu do czynienia ze strzelaniną z widokiem z perspektywy pierwszej osoby, w której sterujemy różnymi cudacznymi statkami latającymi. Każdy z nich posiada inne możliwości.

W grze dostępne są różne rodzaje uzbrojenia. Podstawowym bronią jest karabin strzelający przed siebie, ale z czasem nasz potencjał rozrasta się jeszcze o kilka rodzajów rakiet. Dodać też warto, iż Copain dysponuje unikalną bronią, bombą (Pumpkin Bomb) o potężnej sile rażenia. Liczba rakiet jest wprawdzie ograniczoną, lecz możemy sobie z tym poradzić trzaskając chainy/combosy, czyli zestrzeliwując kilku przeciwników w krótkim odstępie czasu. Twórcy zaimplementowali dwa sposoby lockowania się na celach.

Pod koniec misji jesteśmy oceniani. Lepsze zdobycze punktowe pozwalają odblokowywać nowe części do pojazdów, postacie oraz tryby. Gra nie posiada jednak multiplayera pod żadną postacią.

Podobne gry