Assassin's Creed II

Assassin's Creed II

Ocena wg platformy:

PC 8.4
PS3 8.4
X360 8.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ubisoft Montreal
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Skradanka
Śr. czas:
30 godzin
Premiery
Świat:
17.11.2009
Europa:
20.11.2009
Polska:
04.12.2009
Producent:
Ubisoft Montreal
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Skradanka
Śr. czas:
30 godzin
Premiery
Świat:
17.11.2009
Europa:
20.11.2009
Polska:
04.12.2009

Assassin's Creed II - opis gry

Assassin’s Creed II jest przygodową grą akcji wyprodukowaną przez studio Ubisoft Montreal i wydaną przez francuską firmę Ubisoft w listopadzie 2009 roku na PC i konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. AC II jest bezpośrednim sequelem wydanego równo dwa lata wcześniej Assassin's Creed.

Głównym bohaterem gry ponownie jest Desmond Miles, który został uwięziony przez pracowników korporacji Abstergo i przykuty do urządzenia zwanego Animusem. Pozwala ono wziąć udział w wydarzeniach, które rozgrywały się kilka wieków wcześniej. Tym razem główny bohater będzie korzystał z nowszej wersji urządzenia, Animusa 2.0, dzięki któremu będzie mógł przenosić się do odległych o kilka wieków wydarzeń. W ten sposób gracz przenosi się z czasów współczesnych do piętnastego wieku. W Assassin’s Creed II Desmond wciela się w skórę Ezio Auditore di Firenze, a akcja rozgrywa się we Włoszech, głównie we Florencji Rzymie oraz Wenecji. Głównym motywem jest zemsta, której protagonista pragnie dokonać po tym, jak zabito mu ojca. Gracz ma okazje spotkać historyczne postacie takie jak Lorenzo de Medici czy Leonardo da Vinci.

W sferze rozgrywki Assassin’s Creed II niewiele różni się od „jedynki”. W dalszym ciągu mamy do czynienia z udanym połączeniem skradanki z grą z gatunku action-adventure o otwartym świecie. Sterowanie zostało rozwiązane bardzo podobnie jak w części pierwszej. Ezio wykonuje te same ruchy co Altair, czyniąc to jednak płynniej i szybciej. Wspinaczki są teraz szybsze i łatwiejsze, z czasem protagonista zyskuje nowy ruch, dzięki któremu może wyżej podskoczyć podczas chwytania się krawędzi i złapać się wyżej położonego występu. Nowości nie ograniczają się tylko do jednego ruchu. Ezio potrafi pływać, co z oczywistych względów szczególne przydaje się podczas wykonywania zadań w Wenecji. Twórcy oddali graczom do dyspozycji cztery duże, szczegółowo zaprojektowane miasta, gdzie liczba zadań pobocznych jest znacznie większa niż w poprzedniku, poza tym są bardziej urozmaicone. 

Podczas wykonywania zadań wykorzystujemy między innymi ostrze z trucizną, pistolet, czy bomby dymne. W wielu momentach niezbędne staje się wtapianie w tłum. Jest też możliwość wykorzystania upuszczonego przez wroga oręża. W stosunku do „jedynki” postęp dokonał się praktycznie na każdej płaszczyźnie, również na polu oprawy audio-wideo. Horyzont sięga bardzo daleko, poprawiono animację ruchów bohatera, NPC-ów jest więcej i są bardziej różnorodni, a odpowiedzialny za ścieżkę dźwiękową Jesper Kyd wzbogacił ją o zupełnie nowe, wpadające w ucho motywy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Assassin's Creed II

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (44)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper