Total War: SHOGUN 2 - Narodziny Samurajów
33V

Total War: SHOGUN 2 - Narodziny Samurajów

Total War: SHOGUN 2 - Narodziny Samurajów
  • Premiery
  • Świat: 27.09.2011
  • Europa: 27.09.2011
  • Polska: 27.09.2011
  • Gatunek: Strategiczna
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 16
  • online
  • przemoc

Total War: SHOGUN 2 - Rise of the Samurai, znane także jako Total War: SHOGUN 2 - Narodziny Samurajów, to strategia autorstwa Creative Assembly wydana przez SEGA drogą cyfrową 27 września 2011 na Windowsa, a później także na Macintosha (2014) oraz Linuksa.

Produkcja jest dodatkiem do siódmej odsłony serii Total War, która - podobnie jak pierwsza odsłona serii - przenosi gracza na teren Japonii. Total War: Shogun 2, choć w rdzeniu jest wciąż mieszanką strategii turowej oraz czasu rzeczywistego, w przypadku części rozwiązań wraca do korzeni, a część dodaje jako nowych. Do nowych rozwiązań można zaliczyć m.in. gruntownie przebudowany system sztucznej inteligencji (częściowo oparty o sztukę wojnę Sun-Tzu) czy poważnie zmiany w bitwach morskich - dodatek uzupełnił ją głównie o związaną z okresem zawartość (wyposażenie, jednostki). Produkcja pozwala zapoznać się z tymi zmianami w rozgrywce rywalizacyjnej/kooperacji w różnych wariantach do 8 graczy, scenariuszu albo kampanii.

W ramach kampanii opowiedziana została historia osadzona 400 lat przed wydarzeniami z Shogun 2: Total War z okolic wydarzenia znanego dzisiaj jako Wojna Gempei. W jej ramach sześć klanów z rodzin Taira, Minamoto i Fujiwara toczyło między sobą wojny, których apogeum nastąpiło w czasie pierwszego Szogunatu, gdy to narodziła się siła znani jako Samurajowe.


Opis opracował: BZImienny

Podobne gry