Death end re;Quest 2
676V

Death end re;Quest 2

Death end re;Quest 2
  • Producent: Compile Heart
  • Wydawca: Compile Heart
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 13.02.2020
  • Europa: 28.08.2020
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: RPG
  • Liczba graczy: 1

Death end re;Quest 2 to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Compile Heart. Tytuł ukazał się na konsoli PlayStation 4 i PC.

Galeria - Death end re;Quest 2
  • Death end re;Quest 2
  • Death end re;Quest 2
  • Death end re;Quest 2
  • Death end re;Quest 2
  • Death end re;Quest 2

Główną bohaterką gry jest Mai Touyama, “ojcobójczyni”, która przybywa do miasta Liz Shoala w poszukiwaniu swojej zaginionej młodszej siostry Sanae. Dziewczyna postanawia zatrzymać się w podejrzanej bursie zwanej Wardsworth, by tam znaleźć ślady mające naprowadzić ją na właściwy trop. Okazuje się jednak, że nie tylko nikt niczego nie wie, ale w ogóle wszyscy sprawiają wrażenie, jakby nie wiedzieli kim jest Sanae. Mai musi więc kontynuować śledztwo, które jest o tyle trudniejsze, gdyż w Liz Shoala dzieje się dużo dziwnych rzeczy: miasto zamiera po zmroku, w niewyjaśnionych okolicznościach giną dziewczyny, a nad wszystkim czuwa niejaki Barbos.  

Podczas rozgrywki naszym zadaniem jest prowadzenie wspomnianego śledztwa, co wymaga planowania działań trochę jak w serii Persona. Pora dnia ma tu bowiem istotne znaczenie. Za dnia mamy możliwość konwersowania z mieszkańcami miasta, tymczasem w nocy na ulice wylegają potwory, odwiedzamy dungeony itd. 

System walki jest turowy. W starciach po naszej stronie biorą udział trzy postacie, które na początku swojej kolejki mogą się poruszać po polu bitwy. Ustawienie ma tu rzecz jasna istotne znaczenie, pozwalając nam np. unikać ataków obszarowych. Rozgrywkę urozmaicają także inne rozwiązania jak Triact System, który pozwala nam wybrać trzy czynności podczas tury, czy Super Knockback System, dzięki któremu jesteśmy w stanie uderzyć przeciwnika tak mocno, że ten pofrunie i -- przy pewnej dozie szczęścia -- obije pozostałych rywali, co zwiększy zadane obrażenia.

Na uwagę zasługuje również Glitch Mode. Jest to specjalny stan, w który mogą wejść postacie po nabiciu specjalnego wskaźnika. Ten rośnie, gdy podopieczne otrzymują obrażenia lub mają styczność z klątwami. 

Co warto dodać, autorem scenariusza Death end re;Quest 2 jest Makoto Kedouin, który wcześniej pracował m.in. przy różnych odsłonach serii Corpse Party. 

Video - Death end re;Quest 2

Podobne gry