Soulcalibur VI

Soulcalibur VI

7,5
59 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.0
PS4 7.7
XONE 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Project Soul
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
36 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
19.10.2018
Europa:
19.10.2018
Polska:
19.10.2018
Producent:
Project Soul
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
36 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
19.10.2018
Europa:
19.10.2018
Polska:
19.10.2018

Recenzja redakcji

Soulcalibur 6 – recenzja gry. Powrót wielkich mieczy
Wojtek Gruszczyk

Wojciech Gruszczyk

8.5
Soulcalibur 6 – recenzja gry. Powrót wielkich mieczy
PC PS4 XONE

Soulcalibur VI - opis gry

Soulcalibur VI to trójwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez zespół Project Soul i wydana przez Bandai Namco Entertainment. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Był on rebootem serii Soulcalibur.

Soulcalibur VI, jak wspomniano na wstępie, to reboot serii. Tryb fabularny gry cofa nas do wydarzeń przedstawionych w pierwszej odsłonie cyklu (drugiej, jeśli liczyć także Soul Blade). Choć założenia są podobne (rywalizacja pomiędzy mieczami Soul Edge i Soulcalibur), pojawiają się tutaj nowe wątki, nowe postacie itd. Jeżeli chodzi o wojowników, to uświadczymy w ‘szóstce’ znanych i lubianych. Jest to np. Mitsurugi, Kilik, Yoshimitsu, Ivy, Taki, Voldo, Seong Mi-na, Cervantes itd. Poza tym w grze występują też nowe twarze, jak Groh, Azwel czy (gościnnie) Geralt z Rivii, główny bohater serii Wiedźmin. Kolejne postacie były też udostępniane jako DLC. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Produkcja Bandai Namco to trójwymiarowa bijatyka, w której zawodnicy korzystają z różnego rodzaju broni. “Szóstka” wprowadza kilka nowych patentów urozmaicających dotychczasową formułę. Najważniejsze novum to Reversal Edge, który przypomina zabawę w papier-nożyce-kamień. Można go włączyć jednym przyciskiem. Dochodzi wówczas do spowolnienia czasu, podczas którego możemy wykonać jedną z ośmiu czynności (to samo może zrobić przeciwnik). Jeśli wybierzemy właściwie, odniesiemy pewne korzyści. Inną nową mechaniką jest Lethal Hit, która sprawia, że niektóre ataki w niektórych okolicznościach mogą wybić rywala w powietrze. A oprócz tego powracają też mechaniki znane z poprzedników: niszczenie zbroi, Guard, Impact, Critical Edge, Soul Charge itd.

Twórcy przygotowali kilka wariantów rozgrywki. Najważniejszy jest Soul Chronicle, tutejszy tryb fabularny. Każda z postaci ma w nim własną historię (nawet Geralt). Drugi jest Libra of Soul, w którym tworzymy własną postać i wyruszamy z nią w świat, a do tego dochodzą też tryby standardowe dla bijatyk: Arcade, Versus, Training, lokalny i sieciowy multiplayer. 

Gra była po premierze wspierana rozszerzeniami.

Wideo - Soulcalibur VI

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper