Dragon Ball History

BLOG O GRZE
1527V
Dragon Ball History
SasukeAmaterasu | 25.10.2015, 06:18
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.

Była by to gra na podstawie anime i jej historii . Oprawa jej była by 3d . Lecz tło i postacie by przyjmowali postać kreskówek z anime . Gra była by bardzo rozległa z scenariuszami wszystkich postaci . Nawet tych którzy byli po złej stronie . Dragon Ball ten byłby wzbogacony w system treningowy postaci ale o tym za chwilę . Gra miałaby charakter erpegowy . Co zmieniło by standardowy model gier z uniwersum Sony .


Dragon Ball History jest moim pomysłem na nową grę .


Gierka zmieniona o system graficzny niż inne . Grafika oddająca realizm anime . Mapa w dragonie byłaby znacznie obszerniejsza i bardziej szczegółowa . W realistyczne mapy byłaby takie same jak większość z poprzednich części . Z tą różnicą że grafika byłaby pomiędzy . Final Fantasy XV co do map . Dragon Ball Z battle of Z co do grafiki postaci .


 


Różniły by się ich ilością . Bo po wejściu w mapę znajdowałbyś się na jej części . Powiększając ją byłbyś w stanie zobaczyć całą . Podzielona byłaby ona na obszary . Można by było by z menu głównej mapy wejść w inne jej rejony . Były by pokazane obszary ;

-góry

-miasta

-lasy

-jeziora 

Tak jak są na zwykłych mapach . Z tym że zaczynając grę obszary . W których się nie było nie były by podpisane . Niektóre rzeczy byłyby ukryte na mapie . Dopiero wchodząc na nie lub robiąc daną funkcję . Pojawiałyby się na mapie . 


 


Grę można zacząć wybierając jedną z 6 postaci ;

-Songoku 

-Krilin 

-Vegeta 

-Picolo


Dwie pozostałe z czasem się by odkryły . Wybierając jedną z 4 prowadzi się jej scenariusz . Dochodząc do jednego z etapów przeskakuję się do innej postaci automatycznie . Tak jest za każdym razem gdy dochodzi się do pewnego etapu . Przechodząc grę6postaci otwiera się następna szóstka towarzyszy . Lub można trenować 1 osobę albo całą drużynę . W dowolnym momencie . Gry można powrócić do następnych scenariuszy . W Świecie są ;

-sklepy 

-statki kosmiczne 

-sale treningowe 

-źródła sprawdzenia się 

-areny sztuk walki 

-ukryte smocze kule 


 


Oczywiście są ludzie i inne rasy . Którzy ;

-pracują

-przechodzą

-kupują

-trenują itd.

Fajną możliwością jest arena walki . Możesz sobie po obserwować jak inni walczą . W tym zwykli ludzie lub przejść od razu do pojedynków . Dodatkami jest ;

-gotowanie 

-elementy z rolnictwa(sadzenie i zbiór roślin)

-łowienie rybek 

Można te rzeczy ;

-sprzedać 

-upichcić lub dać do piekarza i otrzymać chleb


 


System treningowy obowiązuje już od samego początku . Zaczynając grę Gokiem ma się określoną jednostkę życia . Jest on na poziomie32 hp . Dlatego że właśnie Goku gdy przybył na Ziemię miał ich 2 jednostki . Son trenuję u swojego przybranego dziadka Gohana . Ma się do dyspozycji ;

-pompki 

-przysiady 

-skoki 

-bieganie 

-walka z dziadkiem 


 


Tak rosną atrybuty bohatera . W momencie gdy wykonasz parę misji od opiekuna . Również za nie dostajesz doświadczenie . Gdy dojdziesz do momentu w scenariuszu . Gdzie zmieniasz się w małpę i zabijasz swego przełożonego . Son wyrusza dalej z Bulmą . Jak wiadomo każda z postaci ma na początku inny system treningowy i inną ilość jednostek . Dla przykładu Vegeta na starcie ma25000 hp . Ćwicząc podczas walki i atakując tylko jednym uderzeniem ćwiczy się jego ;

-siłę 

-szybkość 

-wytrzymałość


 


Także dostaję się punkty doświadczenia . System atrybutowy otwiera się z menu opcji tak jak mapę . Atrybuty ukazane są w jednostkach jak i w krzyżyku pokazujący figurę . Jaka wynika z systemów w jakich trenujesz . Aby uzyskać jakiś master . O danym poziomie wszystkich atrybutów . Musisz wszystkie rodzaje treningów przejść . Wtedy wyjdzie Ci idealny sześciokąt . Są treningi gdzie puszczasz falę uderzeniową na siebie . Gdzie twoja defensywa rośnie . Są też treningi specjalne jak ;

-maszyna do grawitacji 

-trening na planecie Kajo 

-Podniebna wyspa Kami 

-jej wnętrze 

-inne planety 

-zaświaty 

-planeta Boga Beerusa 

Jest też drzewko umiejętności które rozciąga się w 4 kierunki .


 


Ciężko mi jest pokazać na podstawie tych obrazków . Zaznaczonych niżej jak dokładnie wyglądałaby grafika . Mają one na celu przedstawienia miej więcej ;

-mapy

-systemów treningowych 

-ubioru

-dodatków 


 


Mapa podzielona na regiony działała by w ten sposób . Że gdy dojdziemy do granicy kończyła by się .Trzeba by było zawrócić lub otworzyć mapę . Otwierając ją i wybierając jakiś punkt na niej przenosimy się tam . Oczywiście pierw w scenariuszu trzeba mieć ją pierw odkryte . Na mapie są one jako drogowskazy tak aby móc szybciej dostać się na wybrany fragment odcinka mapy . Sklepy są po to by kupować,przedmioty i ubrania niektóre nie tylko zmieniają atrybuty . Ale i wygląd , dobra jest opcja ich łączenia . Polega ona na wrzuceniu ich do armor factory . Dzięki czemu mamy ulubiony stój z najwyższymi atrybutami .


 


W menu pod wpływem scenariusza odkrywają się nowe miejsca . Na nowe rzeczy takie jak ;

-item 

-map 

-dragon radar 

-training 

-fight 

-test sight 

-status 

-team 


 


Są też chwilę gdzie walczysz z przeciwnikiem/przeciwnikami z przyjaciółmi . Dobrze to wygląda , kontem oka możesz zobaczyć towarzyszy jak walczą , walcząc . Możesz też nimi rozporządzać wydając im polecenia . Np. walczcie z ;

-najsłabszym ogniwem

-z najmocniejszym 

-każdy na każdego 

-brońcie mnie 

-leczcie mnie 

-siebie 


 


Ułatwiłby to system podpinania tych strategii pod każdą postać . Latając tak z drużyną można zawsze gdzieś wstąpić . Poćwiczyć , zjeść . Ćwicząc można w pojedynkę w dwójkę a nawet drużynowo . Pokazane jest to w ten sposób , zwykły trening . Odbywałby się normalnie z opcją co kto ma ćwiczyć . Ile sił mu starczy tyle będzie ćwiczył lub kiedy mu przerwiesz . Walka standardowa lub drużynowa i tu jest nie ważne jakąkolwiek podejmiesz walkę . Czy ją przegrasz i tak doświadczenie dostaniesz . Pasek Życia zmienia kolor wraz z zdobywaniem żywotności . Tak że gdy będziesz walczył i obrywał . Będziesz miał pewność że pasków życia masz parę lub kilkanaście .


 


W grze dostępne są wszystkie części obecnych anime . Z uniwersum Dragon Balla , DB , DBZ , DBGT , DBS . Są również podróże kosmiczne i treningi . W nich na mapie na początku jest możliwa mapa Ziemi . W miarę przechodzenia gry odkrywa się mapa Świata . Gdy już się ją odkryję . Będąc na mapie Ziemi mamy takie małe ikonki . U góry w prawym rogu . Są nimi planety zaświatów jak również i centrum ich . Gdzie odbył się turniej zaświatowy . Jest do wyboru również niebo , piekło jak i ten pośredni Świat Kajo . Będąc w zaświatach otwiera się ich mapka i teraz w rogu jest planeta Ziemia .


 


To wszystko drodzy czytelnicy pozdrawiam i zapraszam do dyskusji .


 

Oceń bloga:
6

Czy spodobał ci się pomysł na grę ?

Tak
22%
Takie w kit
22%
Nie
22%
Pokaż wyniki Głosów: 22

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper