Bajka o Serwisie SONY - PRAM sc #2

BLOG
2679V
WILO78 | 18.01.2014, 21:22
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.
Przygody z serwisem koncernu SONY ..... część 2 
Witam wszystkich
 
Podziałała skarga wysłana do biura obsługi klienta Playstation (treść pisma poniżej) - sprawa została przekazana do przełożonych i osób zajmujących się mających piecze nad serwisem. Mam także dostać rekompensatę za niewykorzystany okres PLAYSTATION PLUS. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Na razie wstrzymuje się z wysyłaniem skargi do Centrali SCE JAPAN. Znając Japończyków zwolnili by osobę odpowiedzialną w POlsce za serwis PLAYSTATION.
 
Kolega Jerry z którym się skontaktowałem ma taką samą sytuację, także nie jest to odosobniony przypadek.
 
Redaktorzy z pisma PSX EXTREME może zajęli by się to sprawą, w końcu ,,ROBICIE TO DLA GRACZY"
 
 
Poniżej treść skargi wysłanej do Playstation Polska:
Witam

Stałem się nieszczęśliwym posiadaczem PLAYSTATION 4. Po otwarciu pudełka
okazało się że nie działa przycisk ZASILANIA - nie wspomnę już o dziwnie
wystającej obudowie, jednak konsola działa uruchamiłem ją przez DUALSHOCKA.
Zarejestrowałem ją w serwisie PRAM po uprzednim kontakcie z infolinią SONY
PLAYSTATION i wysłałem po przerwie świątecznej do serwisu Pram SC w celu
wymiany sprzętu. Byłem zapewniany przez konsultanta infolini że kosole są
wymieniane na bieżąco. Dodatkowo zakupiłem subskrypcję PLAYSTATION PLUS
3-miesięczna z której nie mogę korzystać. *Co SONY proponuje za stracony
czas ?*

Wymiana konsoli w serwisie PRAM to droga przez mękę, wszystko jest robione
z ślamazarny sposób. Jak taki koncern jak SONY może pozwolić sobie na takie
traktowanie klienta w środku EUROPY. Jeżeli klient kupuje konsole
PLAYSTATION 4 za 1800 zł to jeżeli ta konsola nie działa to powinien mieć
wymienioną bezzwłocznie konsole na nową działającą. Reklamujecie się
że *robicie
to dla graczy* ale tylko do momentu kupna, póżniej to juz nie wasza
sprawa. Ja nie jestem odosobnionym przypadkiem, takich jak ja jest kilka
osób w POLSCE.

Proszę o bezwłoczną wymianę konsoli.

Jeżeli sprawa nie będzie rozwiązana to napiszę list do głównej siedziby
firmy SONY COMPUTER ENTERTAIMENT INC JAPAN, jak traktowany jest klient w
POLSCE.




Z poważaniem
Oceń bloga:
3

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper