Q&A do Techlandu. Odpowiedzi na wasze pytania

BLOG
1085V
Q&A do Techlandu. Odpowiedzi na wasze pytania
Maciej2801 | 19.07.2019, 10:51
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.

Techland przygotował już odpowiedzi na wasze pytania! Zapraszam do miłej lektury.

Alexy78

Czy planujecie wydać grę AAA także pod VR, gdzie kod produkcji od początku wirtualną rzeczywistość by uwzględniał?

 

W tej chwili nie planujemy żadnej gry na VR. Oczywiście przyglądamy się samej technologii, jak wszystkim nowościom na naszym rynku. System VR jest to zdecydowanie ciekawa opcja w branży gier i warta uwagi. Jednak na razie koncentrujemy się na Dying Light 2 oraz drugim tytule AAA, który także mamy w produkcji.

Stavsky

Czy Nintendo Switch jest w waszym kręgu zainteresowania? A jeżeli tak to czy planujecie tworzenie na tej konsoli coś z istniejących IP (np. port Call of Juarez, nowe wersje Xpand Rally), czy może coś zupełnie nowego?

Mamy na uwadze, że Nintendo Switch stał się wyjątkowo popularna konsolą i jest w kręgu naszych zainteresowań.Na razie jest za wcześnie, aby mówić o szczegółach czy planach  związanych z tą konsolą.

arek1984

Dying Light 2. Czy nadal celujecie w 60 fpsów na ps4 pro i Xbox one X? 

Celujemy w najwyższą możliwą jakość, tak aby rozgrywka była płynna i dawała satysfakcję z gry.

GoDlike

Witam,

Czy macie jakieś plany co do marki Chrome, którą ciepło przyjęli polscy gracze? Chrome 2 został niestety już dawno anulowany lecz liczę, że macie może jakąś niespodziankę w tym zakresie.

PS: Paweł Błaszczak to prawdziwy mistrz, do dziś słucham kawałków z Chrome czy Crime Cities :)

Pozdrawiam

Cieszy nas Twój sentyment i ciepłe uczucia, które masz do tej marki. Powiemy Ci więcej - z nami jest tak samo :). Jednak obecnie nie mamy żadnych planów związanych z marką Chrome.

 

Evo24

Witam kochany Techlandzie.

1. W Dying Light 2 główny bohater będzie zarażony. Czy to będzie przełożone też na rozgrywkę ?

Cześć Evo!.Będzie miało to przełożenie na grę i historię, ale w tej chwili nie chcemy i nie możemy powiedzieć nic więcej. Wszystko w swoim czasie. Stay tunned :).

2. Czy macie w planach wrócić do serii Call of Juarez ? Kontynuacja starszych odsłon ? Reboot ? Remake pierwszego CoJ ? Albo port Gunslingera na obecną generację ? Najbardziej zależy mi na tym pytaniu, gdyż pierwszy CoJ był moją pierwszą polską grą i darzę tą serię dużym sentymentem.

Franczyza Call of Juarez jest dla nas bardzo ważna. Jednak w tej chwili nie trwają prace związane z tą marką. W tej chwili koncentrujemy się na Dying Light 2 oraz kolejnym AAA tytule.

3. Czy w Dying Light 2 dostaniemy jakieś DLC w stylu The Following?

Dying Light 2 będzie znacznie większym tytułem od pierwszej części. Jest to nasz najbardziej ambitny projekt, nad którym pracowaliśmy do tej pory. Mapa Dying Light 2 będzie ok. 4 razy większa od obszaru gry który gracze poznali w Dying Light 1 wraz z dodatkiem The Following. Szykujemy wiele niespodzianek, ale jest za wcześnie o nich wspominać.

4. Myśleliście kiedyś nad odejściem od formuły gier z perspektywy pierwszoosobowej? Jeśli tak, to czy kiedyś dostaniemy od was grę z np. kamerą zza pleców bohatera?

W tej chwili koncentrujemy się na perspektywie pierwszoosobowej, która jest nierozłącznym elementem i cechą charakterystyczną naszych gier.

Z góry dziękuję za odpowiedzi i mam nadzieję, że wasze gry dalej będą wspaniałe i przyjemne w graniu. Życzę dalszych sukcesów.

PS: Pozdrówcie CormaCa

veteranus

1. Co z Hellraid?

W tej chwili nie trwają pracę nad Hellraid. Koncentrujemy się na Dying Light 2 oraz innym tytułem AAA.

2. Czy studio myśli o zrobieniu "skoku w bok" wzorem Guerilla i spróbowania zupełnie czegoś nowego?

Pracujemy nad drugim tytułem AAA, ale w tej chwili jest za wcześnie aby o nim mówić.

pawelek

Czy planowane są jeszcze jakieś gry żużlowe? Zagrywam się w wasze tytuły od Speedway 99 przez wszystkie kontynuacje, a wcześniej nawet w jakiegoś menadżera z roku 1996 lub coś koło tego (do dziś nie udało mi się go znaleźć nigdzie online, pamiętam, że były tam efektowne zdjęcia) :) FIM SGP 15 jest w porządku, ale marzy mi się pełnoprawna gra o karierze zawodnika - liga polska, szwedzka, brytyjska i SGP razem, to by było coś!

Na razie nie planujemy prac nad kontynuacją Speedway’a.

siarkus

1. Wasze pierwszoosobowe Diablo, czyli Hellraid, wyglądało na bardzo grywalne, a prace na nim na bardzo zaawansowane. Miód wylewał się z ekranu, a jednak Wy nie byliście zadowoleni. Co poszło nie tak, jeżeli to nie tajemnica?

Zależy nam, aby tytuły które wydajemy dawały maksymalną satysfakcję z rozgrywki. Hellraid mimo iż był bardzo ciekawym i ambitnym projektem został odłożony do zamrażarki. Skupiliśmy się wtedy na produkcji Dying Light 1.

2. Kooperacja w Dying Light 2 - czy stawiacie na system, jak w pierwszej części, czy może zaszły jakieś gruntowne zmiany? Jakie nowości pojawią się w tym trybie?

Kooperacja będzie dostępna w Dying Light 2. Na więcej szczegółów trzeba będzie jeszcze poczekać.

3. Rozmiar mapy Dying Light 2 ma być 4 razy większy niż w pierwszej części (licząc z dodatkiem). Zapełnienie tak wielkiego obszaru interesującymi miejscówkami, wydarzeniami i postaciami brzmi bardzo ambitnie - udało się?

Jesteśmy bardzo dumni z tego co się nam udało zrobić. Dying Light 2 jest naszym najbardziej ambitnym projektem, nad którym pracowaliśmy do tej pory. Zdecydowanie gracze będą mieli co robić i nie da się nudzić w trakcie gry. Rozgrywka, historia, wydarzenia dają dużą swobodę i możliwości. Na szczegóły gracze będę musieli jeszcze trochę poczekać.

Oceń bloga:
24

Komentarze (35)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper