Blog użytkownika Nemesis US

Nemesis US Nemesis US 29.01.2020, 19:11
Kamera i ujęcia w RE - EVIL TV
188V

Kamera i ujęcia w RE - EVIL TV

Gatunek survival horror nie miałby prawa istnieć bez odpowiedniego ujęcia kamery. Seria a
RE przyzwyczaiła nas do kilku zmian w tej kwestii. W naszym nowym materiale postaramy się przyjrzeć różnym perspektywom ukazywania akcji. I może uda nam się rozstrzygnąć, który tryb narracji wydaje się najciekawszy z punktu widzenia gracza.

Wszystko zaczęło się w 1993 roku, kiedy Infogrames wydało na rynek pierwsze Alone in the Dark. Oczywiście, tam tła były jeszcze w pełnym 3d, dopiero premiera RE1 w 1996 roku wyniosła ten sposób ukazywania akcji na wyższy poziom. Prerendorowane tła pozwalały na umieszczenie większej ilości szczegółów. Resident Evil 4 z kolei postawił pierwszy raz na widok znad ramienia ukazując prawy profil. Z tego zaczerpnęły inne tuzy jak choćby Uncharted czy Gears of War. Ale czy to może zafundować taki sam horror jak statyczna kamera? Nie zapominajmy o RE7, które wprowadziło widok z oczu. Która z tych technik ukazywania rozgrywki najlepiej się sprawdza? Zapraszamy!

 

Tagi: evil tv ppe Resident Evil

Oceń notkę
+ +2 -

Oceń profil
+ +19 -
Nemesis US
Ranking: 1868 Poziom: 38
PD: 7895
REPUTACJA: 1160