Gran Turismo 5 obsłuży Move i 3D?

Gran Turismo 5 obsłuży Move i 3D?

Roger Żochowski | 06.04.2010, 12:55

Obietnic odnośnie Gran Turismo 5 mieliśmy już co nie miara, a odpowiedzialny za cały projekt Kazunori Yamauchi tylko dolewa oliwy do ognia. Tym razem na tapecie wylądowała obsługa Move i 3D.

Obietnic odnośnie Gran Turismo 5 mieliśmy już co nie miara, a odpowiedzialny za cały projekt Kazunori Yamauchi tylko dolewa oliwy do ognia. Tym razem na tapecie wylądowała obsługa Move i 3D.

Dalsza część tekstu pod wideo

xxxxx

 

 

Wiem doskonale, że większość z Was chciałaby w tym miejscu przeczytać o oficjalnej dacie premiery piątej odsłony hitu Polyphony, jednak na razie musicie zadowić się kolejną wypowiedzią Yamauchiego.

 

"Jesteśmy zawsze dostosowani do nowych technologii. Jeśli sposób wyświetlania obrazu, czy też zastosowania urządzeń peryferyjnych, wyda nam się interesujący, na pewno będziemy go wspierać."

 

- powiedział Yamauchi w wywiadzie dla PSM3. Osobiście wolałbym, aby Kazunori przestał w końcu mydlić graczom oczy i skupił się na wydaniu produkcji, która coraz częściej określana jest przez złośliwców „grą widmo”. Nie zdziwcie się, jeśli za kilka miesięcy Sony po raz kolejny przesunie datę premiery, tłumacząc to koniecznością zaimpletowania do gry wyżej wymienionych rozwiązań. Na osłodę wrzucam kolejny filmik, który wyciekł podczas Świąt do Sieci.

 

 

Źródło: własne
Roger Żochowski Strona autora
Przygodę z grami zaczynał w osiedlowym salonie, bijąc rekordy w Moon Patrol, ale miłością do konsol zaraziły go Rambo, Ruskie jajka, Pegasus, MegaDrive i PlayStation. O grach pisze od 2003 roku, o filmach i serialach od 2010. Redaktor naczelny PPE.pl i PSX Extreme. Prywatnie tata dwójki szkrabów, miłośnik górskich wspinaczek, powieści Murakamiego, filmów Denisa Villeneuve'a, piłki nożnej, azjatyckiej kinematografii, jRPG, wyścigów i horrorów. Final Fantasy VII to jego gra życia, a Blade Runner - film wszechczasów. 
cropper