Potwierdzone Info #6 – zakulisowy przegląd tygodnia

Potwierdzone Info #6 – zakulisowy przegląd tygodnia

Jaszczomb | 13.09.2015, 12:00

To nie jest zwykłe przypomnienie najważniejszych informacji z tego tygodnia, o nie! Mamy dla Was Potwierdzone Info, dzięki któremu dowiecie się, dlaczego NAPRAWDĘ Square Enix przeczy samo sobie oraz jakie są PRAWDZIWE powody ujawnienia pornograficznych upodobań graczy.

Disneyland w klimatach gier Ubisoftu

Dalsza część tekstu pod wideo

Ubisoft ogłosiło na początku tego tygodnia, że zamierza otworzyć park rozrywki, gdzie atrakcje nawiązywać będą do gier wydawcy. Na razie tylko potwierdzono serie Assassin’s Creed, Just Dance i Raving Rabbids, ale taki projekt to duże przedsięwzięcie i gotowe są już szczegółowe plany tych atrakcji. Oczywiście nasze źródła się do nich dokopały.

Wiemy m. in. o kolejce górskiej w klimacie Assassin’s Creed Unity. Wsiadamy do stylizowanego na dorożkę wózka i przejeżdżamy między makietami znanych paryskich budynków czasu rewolucji francuskiej. Wycieczka kończy się 10 metrów nad ziemią, skąd gracze, którzy nie złożyli przedpremierowych zamówień na bilety, wyskoczą do wozu z sianem. Preorderowcy dojadą zaś do końca. Warto dodać, że tor w kilku miejscach się urywa i czasem wózek przy pełnej prędkości wypada z szyn, ale to wszystko będzie systematycznie naprawiane przez pierwsze trzy miesiące od otwarcia kolejki.

Między atrakcjami, budkami z jedzeniem i toaletami, dostępny będzie skwer, gdzie na trawniku można rozłożyć koc i urządzić sobie piknik. Jako że było trzeba to podpiąć do którejś z gry Ubi, wybrano Far Cry 4 i wypuszczono w pobliżu drapieżne ptaki, które zgodnie z duchem tej produkcji wydziobią gościom parku twarz. Inną atrakcją będzie Domu Strachów, gdzie wydawca planuje pokazywać zrzuty z Watch_Dogs w wersji na PS3 i X360.

Ubisoft otwiera park rozrywki w klimacie swoich gier

***

Statystyki z pornosów bezcenną informacją dla deweloperów

Seks się sprzedaje – wiadomo o tym od zawsze. W grach jednak rzadko nawiązuje się do większych zboczeń, bo na dobrą sprawę nikt nie wie, co bardziej pobudza graczy do życia. Strona internetowa z rozrywką dla całej rodziny YouPorn dostarczyła ostatnio listy najczęściej wyszukiwanych haseł przez użytkowników konsol Sony, Microsoftu i Nintendo. Jedni uważają to za krótki artykulik zabawnej treści, lecz dla deweloperów gier AAA takie informacje to istne El Dorado. Plan był taki, by wykorzystać to po cichu i podświadomie zdobywać serca graczy, ale nasze źródła niezawodnie dostarczają #PotwierdzoneInfo.

Jak wynika z wykresu (do zobaczenia w newsie poniżej), posiadacze konsol Xbox najczęściej wyszukują frazy „halo”. To u nich jedyne hasło, które jest związana z grami, ale trzeba pamiętać, że niekoniecznie świadczy to o jakimś zboczeniu – niektórzy przypadkiem wpisali adres YouPorna i nie wiedząc, o co chodzi, zwyczajnie chcieli się przywitać, jak każdy first-timer w burdelu.

Na Nintendo Wii sytuacja wygląda ciekawiej. Najpopularniejsze tagi to „zelda”, „pokemon” i „hentai shemale”. Najciężej określić w tym wszystkim orientację odbiorców, więc i tutaj deweloperzy nie są pewni. Niby Zelda, a jednak wielu wciąż myli się i kojarzy to imię z bohaterem serii, Linkiem. W przypadku pokemonów nie wiemy, czy chodzi o postaci kobiece, chłopców, czy (najprawdopodobniej) same stworki. Nawet w jasno określonym „shemale” są wątpliwości. Ale akurat obóz Nintendo wiele nie traci – no bo jaki fetysz można wrzucić do kolejnej (dziewiątej!) odsłony Mario Kart?

Najbardziej interesują nas jednak konsole Sony. Tutaj (o dziwo!) nie znalazł się ani jeden tytuł gry, lecz i tak informacje naprawdę okazały się przydatne. „Taxi”, „step sister”, „anal” czy „milf” to hasła, które pomogą przede wszystkim twórcom Uncharted 4: Kres Złodzieja. Scenarzyści pracują nad zamianą zaginionego brata Drake’a na przyszywaną siostrę, a Sully (uwaga, spoiler!) okaże się ich matką po zmianie płci. Wesoła rodzinka uda się na wakacje taksówką, której kierowca… cóż, zostało już tylko jedno z czterech przytoczonych haseł.

Telltale zresztą na dniach potwierdzi prace nad nowym projektem – „YouPorn – Story Mode”. Po Minecrafcie, ekipa uważa, że jest w stanie zrobić własną fabułę na każdy temat.

Posiadacze PlayStation najczęściej sięgają po porno, ale są mniej wybredni niż inni gracze

***

Square Enix rozpoczyna kampanię „Zaskoczmy ich absurdem”

Dzisiejszy gracz jest bardzo podejrzliwy. Przejechawszy się wielokrotnie na obietnicach dewelopera, szuka w zapewnieniach najmniejszych szczegółów, które pozornie brzmią nieźle, ale ostatecznie, choć nie są kłamstwem, wypadają na niekorzyść gracza – po prostu ktoś dobrze przemyślał daną formułkę.

Najczęściej wystrzegamy się odpowiedzi na temat wszechobecnych mikropłatności. Czy wasza gra będzie pay-to-win?

Mikropłatności to coś, czemu poświęcamy wiele czasu i pomoże to zwiększyć przyjemność z rozgrywki najwierniejszym fanom. Robimy wszystko, by odpowiednio zbalansować grę i nie możemy się doczekać, by usłyszeć, co powiedzą fani.

Każdy gracz automatycznie tłumaczy to na „tak, to pay-to-win, w końcu nie zaprzeczył". I jak tu teraz sprytnie sprzedawać takie informacje?

Square Enix wymyśliło, że skonfunduje graczy zwykłymi absurdami, który to pomysł podsunął im znany naszym źródłom dział w firmie zajmujący się perswazją i marketingiem. Naukowcy z Malezji opracowali następujący system – atakujesz podejrzliwego klienta absurdem, a ten zatraca się w bezsensie i kupuje produkt.

Ostatnio widzieliśmy to w akcji, gdy CEO Square Enix bronił premiery niedokończonego Hitmana słowami „gracze nie chcą niedokończonych gier, dlatego nasza gra im się spodoba”. Następne w kolejce jest „jakie nagie sceny w nowym Tomb Raider?! Nie róbmy z naszej bohaterki symbolu seksu” oraz „dla wszystkich zmęczonych serią Final Fantasy przygotowujemy sequel i dwa remastery starszych części”.

"Gracze nie chcą niedokończonych gier" - wydawca nadchodzącego Hitmana w odcinkach

***

A ponadto:

Seria Potwierdzone Info zawiera odnośniki to rzeczywistych newsów, lecz wszelkie "zakulisowe informacje" są zmyślone.

Jaszczomb Strona autora
cropper