Ogromny sukces Pokemon GO sprawił, że Hollywood znów zwraca swoją uwagę w stronę Pokemonów

Ogromny sukces Pokemon GO sprawił, że Hollywood znów zwraca swoją uwagę w stronę Pokemonów

Mateusz Gołąb | 13.07.2016, 10:06

Pokemony od zawsze są ogromnym fenomenem kulturowym, jednak wraz z premierą najnowszej gry wykorzystującej technologię rozszerzonej rzeczywistości, na nowo wybuchła popularność kieszonkowych stworków. Hollywood już zaciera swoje łapki.

Do tej pory nikt nie kwapił się do położenia swoich łap na marce i przygotowania wysokobudżetowego filmu aktorskiego. Tworzenie ekranizacji pozostawiono Japończykom, którzy skupiali się na produkcjach animowanych. Według serwisu Deadline to może ulec zmianie. Według informacji pochodzących od, a jakże, tajemniczego informatora, dzięki Pokemon GO marką zainteresowało się studio Legendary - twórcy filmu Warcraft. Niestety ani oni, ani The Pokemon Company nie odpowiadają na zapytania dotyczące tej sprawy.

Jeszcze nie tak dawno stwierdzilibyśmy z marszu, że jest to niemożliwe. Nintendo bardzo mocno trzyma się swoich marek i raczej stara się nie wypuszczać ich z rąk. Tymczasem ostatnie oficjalne informacje o chęci ponownego otwarcia się firmy na świat kinematografii pozwalają sądzić, że może w tym tkwić ziarenko prawdy. 

Potencjał jest. Czy coś z niego się wykluje? Czas pokaże.

cropper