Mafia The Old Country - Rozdział 6: La Difesa Siciliana: Giuseppe, więzienie, płyty, sejfy, D'Amico
Rozdział 6, La Difesa Siciliana w Mafia The Old Country.
W kolejnym rozdziale rusz do garbarni. Objedź całą lokację od lewej strony i spotkaj się z Leo. Po dyskusji zacznij jechać do San Celeste, gdzie dowiesz się więcej o fałszerzu - Giuseppe znanego fanom Mafii 2.





Na miejscu idź przez miasto. Po spotkaniu Isabell trzymaj się prawej strony, a przy stoiskach zauważysz pierwszego mężczyznę z czerwoną kamizelką. To nie będzie on, ale twój informator jest obok, przy studni.

Po dyskusji idź do obiektu straży. Informator powie ci, gdzie jest przetrzymywany więzień i z tymi informacjami musisz wrócić do Leo oraz Cesara.

Znajdują się oni w pobliskiej kawiarni. Po drodze pomówisz jeszcze z Isabelle, a potem obmyślisz plan z przyjaciółmi. O północy rozpoczniesz natarcie.

W pierwszej kolejności trzymaj się prawej strony. Poczekaj, aż strażnicy na ulicy się rozejdą, wejdź w alejkę po prawej stronie i potem uduś strażnika. Kawałek dalej znajdziesz 3 oponentów.

Omiń ich od prawej strony, wchodząc po schodach i do budynku (potem kieruj się na parter). Z tego pomieszczenia obejdź w lewo słupek i zabij wroga przy samochodzie.

Potem tego, który krąży blisko samochodu i zapewne zauważy ciało. Gdy dotrzesz do głównego placu, chowaj się za osłonami i szybko podchodź do wroga tuż przed więzieniem.

Rzuć monetę na lewo i uduś strażnika. Jeśli cię zauważy, to poczekaj, aż podejdzie i także się nim zajmij. Po wejściu do więzienia zabierz klucz z półki i otwórz nim klatkę z Giuseppem.

Wyjdź z mężczyzną na powierzchnię. Okaże się, że potrzebuje jeszcze płyt drukarskich, więc rusz do sąsiedniego posterunku, aby odnaleźć torbę.

W środku odbij w prawo i poczekaj, aż wrogowie się rozejdą. Po cichu ich uśpij, podobnie zresztą jak pozostałych oponentów, których jest tutaj sporo. Główny sejf został umieszczony na piętrze. Przejdź przez balkon.
Wcześniej otwórz sejf Marina na parterze.

- sejf Marina: 28 34 12
- naprawiony sejf Brancatiego obok wejścia: 00 01 02
- sejf z płytami drukarskimi w biurze kapitana: 02 19 62

Drugi sejf, blisko głównego wejścia, to ten naprawiony z kombinacją fabryczną, którą znajdujesz w notce w stróżówce (przechodziłeś przez nią z informatorem).

Po zebraniu pieniędzy z sejfu Branciego rusz na górę i otwórz sejf D'Amorco z kombinacją 02 19 62. Po zebraniu płyt zacznij eliminować strażników i uciekać z zastrzeżonego terenu.

Schodź niżej, potem na plac i uratuj ponownie Giuseppe. Oczyść raz jeszcze posterunek i wejdź w interakcję z bramą, aby opuścić ten obszar misji. Potem zawalcz z kapitanem.

Walka, tak jak inne, jest dość schematyczna i na pewno poradzisz sobie z tym przeciwnikiem. Po scence wejdziesz do mieszkania i zakończysz także rozdział.