Frostpunk 2 - poradnik. Podstawy gry, porady, wybory, budowanie, wydobywanie, scenariusze, mechaniki - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Frostpunk 2

Frostpunk 2 - Rozdział 3: Ruiny Winterhome, protesty, Wydrążyć czy Zasiedlić

Mateusz Wróbel | 20.09, 19:01

Frostpunk 2 - Rozdział 3: Ruiny Winterhome, protesty, Wydrążyć czy Zasiedlić

Rozdział 3 w Frostpunk 2.

  • Pamiętaj, że jest to ostatni rozdział, w którym bez problemu możesz zarządzać Nowym Londynem, gromadzić zapasy itd. Gdy będziesz w stanie zasiedlić Winterhome, zaczniesz wyścig z czasem w ostatnich dwóch rozdziałach tegoż scenariusza fabularnego gry Frostpunk 2.

Twoim pierwszym celem w rozdziale 3 gry Frostpunk 2 jest odnalezienie Winterhome. W tym celu rozkaż ekipom frostlandowym udać się na wschód, do lokacji pokazanej niżej.

Frostpunk 2 - Rozdział 3: Ruiny Winterhome,

Gdy całkowicie zniknie zamieć, wyślij swoje oddziały do tego miejsca, aby zbadały Ruiny Winterhome. W międzyczasie oczywiście badaj zachód, aby nie tracić czasu. Jeśli Twoje relacje z Pielgrzymami spadną, ci rozpoczną protest.

Frostpunk 2 - Rozdział 3: Ruiny Winterhome, protesty

Wystarczy jednak przywrócić relacje z nimi do neutralności, aby go zażegnać. Możesz złożyć im obietnice, sfinansować projekty (przekazując ciepłowniki) lub zgodzić się opracować jakieś badania. Jednocześnie nie bierz od nich pieniędzy ani nie uchwalaj praw, których nie chcą.

Gdy całkowicie zniknie zamieć, wyślij swoje oddziały do tego miejsca, aby zbadały Ruiny Winterhome. W międzyczasie oczywiście badaj zachód, aby nie tracić czasu. Jeśli Twoje relacje z Pielgrzymami spadną, ci rozpoczną protest.  [img]1577544[/img]  Wystarczy jednak przywrócić relacje z nimi do neutralności, aby go zażegnać. Możesz złożyć im obietnice, sfinansować projekty (przekazując ciepłowniki) lub zgodzić się opracować jakieś badania. Jednocześnie nie bierz od nich pieniędzy ani nie uchwalaj praw, których nie chcą.

Gdy zniknie zamieć, połącz drogi z Winterhome a Nowym Londynem. Miej sporo zasobów, bo zejście do tej kolonii będzie wymagać przekierowywania zasobów, siły roboczej z rozwiniętego miasta do ruin Winterhome.

Gdy całkowicie zniknie zamieć, wyślij swoje oddziały do tego miejsca, aby zbadały Ruiny Winterhome. W międzyczasie oczywiście badaj zachód, aby nie tracić czasu. Jeśli Twoje relacje z Pielgrzymami spadną, ci rozpoczną protest.  [img]1577544[/img]  Wystarczy jednak przywrócić relacje z nimi do neutralności, aby go zażegnać. Możesz złożyć im obietnice, sfinansować projekty (przekazując ciepłowniki) lub zgodzić się opracować jakieś badania. Jednocześnie nie bierz od nich pieniędzy ani nie uchwalaj praw, których nie chcą.

Pod sam koniec Frostlandczycy zmuszą cię do podjęcia kluczowej decyzji co do Ruin Winterhome. Możesz wydrążyć Winterhome lub je zasiedlić, niszcząc sobie reputację u jednej z frakcji. W opcji z wydrążeniem zdobywasz masę rdzeni, dzięki którym ulepszysz swój generator w Nowym Londynie. Przy zasiedleniu odkrywasz nowy sposób na zasilanie generatora, więc lepszą opcją jest drugi wybór.

Źródło: własne

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści Poradnik aktualizowany

Powrót do poradnika
cropper