Final Fantasy VII Rebirth - poradnik. Fabuła, misje, zadania, aktywności, buildy, walka, porady, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

final fantasy vii rebirth poradnik

Final Fantasy VII Rebirth - Crimson Mare (Scarlet): słabości i słabe punkty, jak pokonać?

Mateusz Wróbel | 03.03, 18:00

Final Fantasy VII Rebirth - Crimson Mare (Scarlet): słabości i słabe punkty, jak pokonać?

Boss Crimson Mare (Scarlet) w Final Fantasy VII Rebirth.

Final Fantasy VII Rebirth - Rozdział 9: The Planet Stirs: Scarlet, Crimson Mare, Ryba, Lifestream

Staraj się trzymać na odległość - możesz grać jako Aerith lub Yuffie, która jest najbardziej mobilna z tej trójki. Możesz doskakiwać do oponentki, gdy szykuje atak, a potem szybko zachodzić ją od pleców czy uciekać do tyłu (o ile wróg nie robi wiru i nie leci przed siebie - wtedy odbijaj w lewo lub prawo).

Final Fantasy VII Rebirth - Rozdział 9: The Planet Stirs: Scarlet, Crimson Mare, Ryba, Lifestream

Używaj także zaklęć oraz zdolności związanych z porażeniem czy po prostu prądem. Maszyna ma słabe punkty w postaci dwóch ramion z ostrym narzędziem, więc warto je w pierwszej kolejności zniszczyć (Reverse Gale Tify sprawdza się tu wyśmienicie!), aby nie być atakowanym silnymi uderzeniami w walce w zwarciu. Najniebezpieczniejszym atakiem jest X-ecution, w którym wróg używa cięcia w obszarze przed sobą. Za wszelką cenę nie bądź wtedy blisko oponenta.

Final Fantasy VII Rebirth - Rozdział 9: The Planet Stirs: Scarlet, Crimson Mare, Ryba, Lifestream

Po zniszczeniu ramion przeciwniczka otrzyma nową broń - tym razem zamiast ataków w zwarciu będzie potrafić atakować na odległość za sprawą swoich świetlnych promieni. Gdy oponentka ładuje wielką kulę, wykonuj cały czas uniki, a gdy będzie ją wypuszczać, atakuj ramiona. Możesz teraz śmiało użyć też limitów lub zdolności drużynowych, aby szybko zniszczyć broń przeciwniczki.

Final Fantasy VII Rebirth - Rozdział 9: The Planet Stirs: Scarlet, Crimson Mare, Ryba, Lifestream

Następnie uważaj też na lasery, w których Scarlet obraca się wokół własnej osi. W tym momencie możesz przełączyć się na Aerith i użyć zaklęcia teleportacji pod klawiszem trójkąta lub grać jako Tifa/Yuffie i być bardzo blisko maszyny - wtedy nie otrzymasz żadnych obrażeń.

Final Fantasy VII Rebirth - Rozdział 9: The Planet Stirs: Scarlet, Crimson Mare, Ryba, Lifestream

W trzeciej fazie walki oponentka przyniesie na arenę kolejną broń dystansową - mając znowu naładowane limity, zniszcz ramiona, a potem zacznij walkę z samą Scarlet. Tym razem kobieta będzie atakować ognistymi uderzeniami, szczególnie rozmieszczać na arenie kule lub atakować wszystkich, którzy są blisko niej. Jednakże bardzo szybko zniszczyć teraz jej maszynę, jeśli będziesz wykonywał serie ataków i przy tym unosił się w powietrzu - to sprawi, że większość jej ciosów Cię nie dosięgnie.

Źródło: własne

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

FINAL FANTASY VII REBIRTH - SOLUCJA

FINAL FANTASY VII REBIRTH - BOSSOWIE

FINAL FANTASY VII REBIRTH - ZADANIA POBOCZNE

FINAL FANTASY VII REBIRTH - TROFEA

cropper