Banishers Ghosts of New Eden - poradnik. Fabuła, wybory, decyzje, misje, zadania, znajdźki, porady, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Banishers

Banishers Ghosts of New Eden - Kraniec świata: brzeg, poszukiwanie, jaskinia, drugi świat, most

Mateusz Wróbel | 07.05, 18:28

Kraniec świata - Banishers of Ghosts of New Eden.

Po przebudzeniu się na plaży i rozmowie z poszukiwaczką rusz przed siebie. Odbij w lewo i biegnij cały czas na wprost, przeskakując przeszkody. Gdy miniesz już brzeg i przejdziesz do lasu, to biegnij wzdłuż rzeki.

Dotrzesz do miejsca, gdzie będziesz musiał wyeliminować kundle. Zajmij się nimi, po czym kontynuuj drogę ku górze. Przy zabiciu drugiej grupki kundli usłyszysz Anteę, którą teraz musisz odszukać.

Wbiegnij na szczyt wodospadu od lewej strony. Potem w środku zabij kolejnych tułaczy i szukaj Antei. Mówi ona, że jej zimno, więc podejdź do miejsca, które wskazuje rękawica.

Jest to wodospad po prawej stronie od zejścia do jaskini. Zauważysz tam cień kobiety (gdy będziesz pochodził, to Red zwolni i będzie szedł powoli). Kobieta zniknie jednak z pierwszych 2 wodospadów, więc idź dalej. Po wdrapaniu się na kawałek ziemi Anteę znajdziesz po lewej stronie.

Po rozmowie z nią podążaj za Anteą. Dotrzesz finalnie do ogniska, gdzie odpoczniecie i porozmawiacie nt. przywrócenia życia ukochanej Reda. Następnie dotrzesz do miejsca rytuału, gdzie zbadaj kilka wskazówek - w tym notatkę na skale z lewej strony.

Po złapaniu Andrei za dłoń przeniesiesz się do drugiego świata - usuń widmowe sieci z nagrobka, a zbierzesz klucz do ekwipunku okultysty. Teraz biegnij przed siebie, aby wyjść z jaskini.

Kawałek dalej znowu spotkasz oponentów - naucz się żonglować między bohaterami (Antea nie traci HP podczas starć). Po ich zabiciu odbij w lewo i kieruj się ku wyjściu z jaskini. Jeśli chcesz wykorzystać zdobyty wcześniej klucz, to na rozwidleniu odbij w prawo, a potem wespnij się na skałę z lewej strony po zejściu w dół. Znajdziesz na górze skrzynkę z amuletem dla Antei.

Po tym wyjdź na zewnąrz i biegnij przez las. Droga jest prosta, więc wspinaj się ku górze i zabijaj wrogów. Finalnie znajdziesz się z widokiem na most, do którego musisz dotrzeć, aby dotrzeć do ludzi.

Okaże się jednak, że most jest zepsuty, więc odbij w prawo, zejdź w dół, a zakończysz ten quest.