Star Wars Jedi Survivor (Ocalały) - poradnik. Fabuła, pogłoski, walka, eksploracja, znajdźki, FAQ, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Star Wars Jedi Survivor Poradnik

Star Wars Jedi Survivor (Ocalały) - Jedha: mocny wiatr, droid, most, śpiewające ruiny, retrospekcja

Mateusz Wróbel , Łukasz Musialik | Wczoraj, 16:01

Jedha - Star Wars Jedi Survivor (Ocalały).

Po przeskoczeniu nad przepaścią, nad którą znajdował się wcześniej podmuch wiatru, zabij 3 oponentów czekających na transport i pójdź ścieżką po prawej stronie w dół.

Tam złap się krat i schodź w dół, Nie przeskakuj na lewo, bo zginiesz przez podmuch wiatru. Zamiast tego opuść się na rurę i z jej wykorzystaniem przejdź na lewo. Potem wspinaj się ku górze i w lewo.

Zjedź w dół na kolejne rury i idź w lewo. Tutaj już wspinaczka jest dość prosta, bo na górze wystarczy jeszcze wysunąć (za pomocą mocy Jedi) wielki pojemnik.

Złap się liny na nim i opuść się w dół. Potem skocz przy przepaści do przodu, aby złapać się chropowatych elementów na ścianie. Idź na górę i podejdź do kręcącego się znaku, a gdy się zatrzyma, skorzystaj z rury na nim zamontowanej, aby przejść do kolejnego regionu.

Tam znajdziesz szturmowców, których musisz zabić. Gdy to uczynisz, wróć na kraty i skorzystaj ze ścianki po prawej strony, aby przejść na platformę wyżej, z której znajdziesz wrogów. Tradycyjnie - wybij ich. Potem wskocz na rury z prawej strony, okrążając rozwalony samolot.

Przejdziesz przez linkę z hakiem, która otwiera dostęp do wcześniejszej lokacji i górnego poziomu budynku ze skrzynią. Przebiegnij po ściance na drugą stronę, miń salę medytacji i wybijaj przeciwników, którzy będą Ci przeszkadzać.

Znajdziesz droida wartowniczego - uważaj na jego ciosy i uderzenia nogą w ziemię. Gdy je wykonuje, to wykonuj unik, aby nie zostać trafionym. Odbijaj także pociski mieczem. Po tym zacznij wdrapywać się na głazy po prawej stronie. Potem przeskakuj między kamieniami.

Znajdziesz się na kratach, z których musisz przejść na drugą stronę i opuścić się na kamień pod sobą. Po prawej stronie zauważysz rurkę, na którą dostaniesz się po wykorzystaniu ścianki z lewej strony. W kolejnym miejscu musisz zjeżdżać po klifie i wykonywać podwójne skoki tak, aby złapać się linki wspinaczkowej.

Potem przejdź przez tunel i zabij wrogów niżej. Pchnij głaz do tunelu, aby aktywować podmuch wiatru, z pomocą którego przeskoczysz do kolejnego miejsca. W tunelach wybij oponentów i podejdź pod przepaść z lewej strony. Wysuń pojemnik i wzbijając się po ścianie, wskocz na kraty.

Potem opuść się przy podmuchu wiatru i dostań się na szczyt regionu po krawędziach, gdzie spotkasz także NPC-a o imieniu Pili. Po konwersacji i zwerbowaniu postaci do ogrodu w kantynie użyj mechanizmu z linką, a przejdziesz dalej.

Tam czekają na Ciebie wrogowie. Wejdź minimalnie wyżej, a potem skorzystaj z podmuchu wiatru, aby wskoczyć na skałki po lewej stronie. Wybij wrogów, idź w prawo i przechodź po ściance w lewo. Na szczycie przeskocz do budynku z podmuchem wiatru i skorzystaj z punktu medytacji.

Potem rozwal wywietrznik i idź w prawo. Spotkasz Merrin, z którą wyeliminujesz imperialny oddział składający się m.in. z droida wartowniczego. Potem rozkaż Merrin usunąć kamienie, a na moście zauważysz, że przez wiatr nie dasz rady przejść dalej.

Wysuń pojemnik, a potem wskocz do świątyni po prawej stronie. Przejdź przez szczelinę z prawej strony i biegnij cały czas w dół. Dotrzesz do wielkiego pomieszczenia z dwoma pojemnikami - wysuń ten po lewej i prawej stronie. Przy tym drugim musisz skorzystać ze ścianki i wdrapać się wyżej.

Gdy zauważysz trzeci pojemnik blokujący podmuchy, jego także wysuń. Potem odwróć się za siebie i biegnij po ścianie z lewej strony, łapiąc się linki wspinaczkowej kawałek dalej. Przejdź potem po kratach i na linie skocz na głaz przed sobą.

Gdy znajdziesz się na dole, skocz w stronę przepaści, a wpadniesz w wir, co uruchomi retrospekcję i pozwoli Ci nauczyć się nowej umiejętności.