F1 22 - poradnik. Setupy na tory, kariera, multiplayer, asysty, porady na start, tryb MyTeam, rankingi - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

F1 22 Poradnik

F1 22 - Setup Japonia, tor Suzuka - najlepsze ustawienia bolidu

Mateusz Wróbel | 02.07.2022, 08:00

F1 22 - Setup Japonia, tor Suzuka - najlepsze ustawienia bolidu

Najlepszy setup na Japonię (Suzuka) w F1 22.

Poniżej przedstawiamy najlepszy setup w F1 22 na tor Suzuka w Japonii. Powstał on przede wszystkim z myślą o osobach jeżdżących na kierownicy/kontrolerze i bez najprostszych asyst. Więcej o dostrajaniu ustawień samochodu i najważniejszych opcjach z tym związanych znajdziesz dokładnie w tym miejscu.

Aerodynamika:

  • Przednie skrzydło: 30
  • Tylne skrzydło: 28

Przekładnia:

  • Dyferencjał ze wciśniętym pedałem gazu: 60%
  • Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 53%

Geometria zawieszenia:

  • Pochylenie przednich kół: -2.90
  • Pochylenie tylnych kół: -1.10
  • Zbieżność przodu: 0,06
  • Zbieżność tyłu: 0,23

Zawieszenie:

  • Przednie zawieszenie: 1
  • Tylne zawieszenie: 8
  • Przedni stabilizator poprzeczny: 6
  • Tylny stabilizator poprzeczny: 7
  • Wysokość zawieszenia przód: 7
  • Wysokość zawieszenia tył: 4

Hamulce:

  • Ciśnienie hamulców: 100%
  • Balans hamulców przód: 50%

Opony:

  • Ciśnienie prawej przedniej opony: 24.3 psi
  • Ciśnienie lewej przedniej opony: 24.3 psi
  • Ciśnienie prawej tylnej opony: 22.8 psi
  • Ciśnienie lewej tylnej opony: 22.8 psi

Zapisywanie setupu F1 22

Po stworzeniu setupu pamiętaj, aby go zapisać (potem możesz go szybko wczytać) i podpisać nazwą toru. Na PC odpowiada za to klawisz F2. 

Źródło: własne

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika
cropper