Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - poradnik, solucja. Opis przejścia, moce, mapa - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

AC Valhalla Świt Ragnaroku Poradnik

Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Wojenna ścieżka

Mateusz Wróbel | 15.03.2022, 21:20

Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Wojenna ścieżka

Opis zadania 'Wojenna ścieżka" z Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku).

Po zdobyciu zaufania krasnoludów wróć do brata Sindriego. Podczas rozmowy podejdzie do Ciebie Eysa, która zdradzi Ci kilka ważnych miejsc należących do Sinmary, żony Surtra. Musisz je zniszczyć, aby przerwać inwazję Muspelów na Svartalfheim.

Mylna w Afalvat

Najpierw udaj się do pobliskiej mylny. Gdy znajdziesz się blisko rzeki przyzwij swoją załogę przytrzymując klawisz J. Automatycznie rozpocznie się najazd, gdy tylko dotrzesz w pobliże opuszczonej wioski.

Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Wojenna ścieżka 1

Zabijaj wrogów, a następnie niszcz puste, muspelskie ciała uderzając w nie swoją bronią. Są one oznaczone niebieską poświatą po zeskanowaniu terenu. Nie sposób ich ominąć, ponieważ na ekranie nanoszoną są także znaczniki tych bardzo oddalonych. Najwięcej ciał znajdziesz na głównym placu, na wzgórzu. Musisz tam użyć Mocy Muspelheimu, abyś mógł wejść na lawę. Nie zapomnij także o otwarciu szopy za pomocą łańcuchów z lewej strony od frontowych drzwi.

Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - Wojenna ścieżka 2

Po drodze warto zebrać także cztery bogactwa (krzem), aby odznaczyć sobie tę mylne na mapie świata gry.

Drekathorp

Teraz udaj się na południe. Tam z kolei znajduje się Drekathorp. W przypadku tej wioski musisz zniszczyć cenne zaopatrzenie.

Wojjena sciezka 3

Podchodź pod wozy i strzelaj w nie strzałami (najlepiej tymi podpalonymi). Celuj w dzbany z oliwą, a od razu wybuchną. Ewentualnie chwyć jeden z nich i rzuć w rzeczone wozy. Nie musisz w tym przypadku nawet zabijać wszystkich wrogów, bo wystarczy zniszczyć zaopatrzenie i opuścić lokację. Teraz możesz udać się do ostatniego znacznika.

Joffursmida

To warownia, w której będziesz musiał uwolnić dzikie bestie i spalić schematy. W pierwszej kolejności zabij Muspelkę, która posiada klucz do głównego budynku w górnej części lokacji. Wejdź do środka i idź na piętro.

Joffursmida

Tam wyciągnij pochodnię i przytrzymaj ją blisko oznaczonych na niebiesko papierów. Spalisz je i będziesz mógł wrócić szukać zwierząt. Te znajdują się z kolei w dolnej części lokacji - wejdź do jednej z jaskiń i zniszcz drewniane drzwi za pomocą strzał z łuku. Potem wyjdź na zewnątrz i idź do kolejnych podziemi po prawej stronie. Tam znajdziesz kolejne trzy dziki. Po wszystkim opuść lokację. To zakończy tę misję.

Źródło: własne

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - OPIS PRZEJŚCIA

Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - BOGACTWA: SVALADAL

Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok (Świt Ragnaroku) - TAJEMNICE: EITRI

cropper