Horizon Forbidden West - poradnik i solucja. Porady, podstawy, walka, fabuła, questy, ruiny, żyrafy, mapa gry - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Horizon Forbidden West - poradnik i solucja. Porady, podstawy, walka, fabuła, questy, ruiny, żyrafy, mapa gry

Horizon Forbidden West - poradnik i solucja. Porady, podstawy, walka, fabuła, questy, ruiny, żyrafy, mapa gry

Mateusz Wróbel | 20.02, 19:15

Witajcie w darmowym poradniku do Horizon Forbidden West. Znajdziecie w nim szczegółowe wyjaśnienie mechanik i podstaw gry, kilka porad na start, pełną solucję wraz z zadaniami pobocznymi, opis przejścia wszelakich aktywności i wiele więcej!

PlayStation rozpoczyna rok 2022 z przytupem oferując nie tylko God of War na PC i odświeżoną kolekcję Uncharted na PS5, ale także premierą nowej przygody Aloy. Rudowłosa wojowniczka z plemienia Nora rusza, jak sama nazwa wskazuje, na zakazany zachód w poszukiwaniu nowych przygód. Bohaterka jest potrzebna tamtejszej ludności w celu wyeliminowania nowego zagrożenia, które niszczy, a dokładniej pożera od środka florę i faunę. Zbędnie nie przedłużając, zapraszam do spisu treści i życzę dobrej zabawy!

PODSTAWY

Sekcja zapoznająca z podstawami gry Horizon Forbidden West.

PORADY

Sekcja poświęcona poradom dotyczącym Horizon Forbidden West.

PYTANIA

Sekcja poświęcona pytaniom zapoznającymi z ważnymi elementami gry Horizon Forbidden West.

FABUŁA

Sekcja poświęcona pełnemu opisowi przejścia gry Horizon Forbidden West.

ZADANIA POBOCZNE

Sekcja poświęcona bardziej rozbudowanym zadaniom pobocznym w Horizon Forbidden West.

PRZYSŁUGI

Sekcja poświęcona mniej rozbudowanym zadaniom pobocznym w Horizon Forbidden West.

BOSSOWIE (POTĘŻNI WROGOWIE)

Sekcja poświęcona opisom dotyczącym tego, jak pokonać bossów i najpotężniejsze maszyny z Horizon Forbidden West.

OBOZY i POSTERUNKI BUNTOWNIKÓW

Sekcja poświęcona obozom i posterunkom buntowników, dodatkowej aktywności z Horizon Forbidden West.

RUINY Z RELIKTEM

Sekcja poświęcona jednej z kilku dostępnych aktywności. Ruiny z reliktem to specjalne, stare i na dodatek zawalone konstrukcje, które możesz odwiedzić i eksplorować. Często znajdziesz tutaj zagadki, które rozwiążesz korzystając ze swoich gadżetów czy też przedmiotów porozstawianych po lokacji.

ŻYRAFY

Sekcja poświęcona żyrafom z Horizon Forbidden West.

KOTŁY

Sekcja poświęcona kotłom z Horizon Forbidden West.

KONTRAKTY NA ZŁOM

Sekcja poświęcona kontraktom na złom z Horizon Forbidden West.

DRONY BADAWCZE

Sekcja poświęcona dronom badawczym z Horizon Forbidden West.

AKTYWNOŚCI

Sekcja poświęcona dodatkowym aktywnościom z Horizon Forbidden West.

Źródło: własne

Komentarze (57)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych