Mateusz Wróbel Mateusz Wróbel 03.09.2021
The Medium - poradnik i solucja do gry. Opis przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności
Spis treści
13278V

The Medium - poradnik i solucja do gry. Opis przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

W poniższym poradniku do The Medium znajdziesz dokładny opis przejścia gry, lokalizację znajdziek czy także dokładne rozwiązanie danych zagadek. W tym miejscu możesz dowiedzieć się coś więcej nt. najnowszego tytułu od Bloober Team za pomocą szczegółowych porad oraz wskazówek, które pozwolą Ci z łatwością wejść do świata przedstawionego w ww. produkcji. Zapraszam do rozwinięcia!

Witajcie w poradniku do The Medium! Nareszcie doczekaliśmy się premiery najnowszej produkcji krakowskiego studia - Bloober Team - które zaserwowało nam już w przeszłości Blair Witch czy też Observera (warto wspomnieć, że doczekał on się porządnego odświeżenia). Tym razem nie wchodzimy w buty ani funkcjonariuszowi policji, ani prywatnemu detektywowi, a przejmujemy kontrolę nad Marianną, kobietą posiadającą zdolność nazwaną medium, która pozwala jej przeskakiwać między dwoma światami: tym materialnym oraz światem duchów. W poniższym poradniku znajdziesz wiele wskazówek oraz opis przejścia gry, który pozwoli Ci poznać rodzimą produkcję od A do Z. Zbędnie nie przedłużając, zapraszam Was do spisu treści!

Pragnę zaznaczyć, że poradnik powstał na bazie wersji PC, a ja sam bawiłem się na poziomie trudności: normalny. Oznacza to, że będę często wspominał w swoim przejściu o przyciskach z klawiatury odpowiadających za daną czynność, a nie kontrolerze do XSX, tak jak miało to miejsce w niektórych poprzednich moich pracach.

Warto wspomnieć, że do głównej strony poradnika wrócicie klikając podświetlony na żółto-złoty kolor napis nad spisem treści materiału.

Wszelkie błędy proszę zgłaszać za pomocą kafelka znajdującego się na dole materiału, po prawej stronie: "Zgłoś błąd". Dzięki temu szybko je zauważę i wprowadzę wymagane poprawki.

The Medium podstawy

The Medium porady i pytania

The Medium opis przejścia gry

Pragnę zaznaczyć, że podczas opisywania głównego wątku brałem pod uwagę wszystkie znajdźki. Oznacza to, że nie pominiecie jakichkolwiek sekretów czytając poniższe opisy danych rozdziałów fabularnych!

The Medium - zagadki

The Medium sekrety i znajdźki

The Medium trofea/osiągnięcia

Tagi: Bloober Team poradnik sekrety solucja The Medium wideo wskazówki zdolności znajdźki